loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 54 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

مهران رجبی  بازیگر نقش احمدعلی در سریال «پرده‌نشین» - درباره‌ی ایفای نقش در این مجموعه و درون مایه طنزی که همیشه همه نقش‌هایش به همراه دارد، اظهار کرد: این اخلاق بازیگری‌ام است که باعث شده در تمام کارهایم از طنز دور نشوم.

amir بازدید : 74 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (0)

محسن یگانه 15 آذرماه در ادامه تور کنسرت‌های خود در کشور آمریکا در سالن "Nokia theater" شهر لس آنجلس در حالی به روی صحنه رفت که به یاد"مرتضی پاشایی"، قطعه "یکی هست" وی را خواند.

amir بازدید : 92 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

تازه‌ترین گفتگوی گلشیفته فراهانی درباره ورود به سینما و زندگی در غربت: آن شب جلوی آینه/ اصلا دلم نمی‌خواست ایران را ترک کنم/ تهران نیویورک خاورمیانه است/ برای ایرانی‌ها هنر مثل اکسیژن است

admin بازدید : 62 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود و متن ترانه ی آهنگ زیبای نبض بغض حمید بیگی

بالاخره "نبض بغض" منشتر شد!!!

پس از ماه انتظار بالاخره شاهکار جدید حمید بیگی منتشر شد!!

موزیک:سعید نوشان

ترانه:پوریا احمدی

amir بازدید : 53 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (1)

مامان برای خودش یک طراح و دیزاینر است. زمانی که برنامه دارم با دقت لباس‌هایم را در کمد برانداز می‌کند و به من مشاوره می‌دهد که کدام یک از آنها را با هم ست کنم.

amir بازدید : 54 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

محمدرضا گلزار دو روز قبل برای ایفای نقش اصلی پروژه با دست اندركاران فیلم
«ازدواج سعید و لیلا»قرار داد امضا كرد تا بزودی جلوی دوربین برود.

رضا رخشان تهیه كننده «ازدواج سعید و لیلا» با تائید این خبر از انصراف سعید سلطانی از كارگردانی این پروژه به دلیل تداخل كاری اش با یك سریال تلویزیونی خبر داد و به بانی فیلم گفت: «پیش تولید این فیلم سینمایی به كارگردانی منوچهر هادی مدتی است آغاز و تاكنون حضور محمدرضا گلزار در فیلم قطعی شده است. مذاكره با بازیگران دیگر ادامه دارد تا طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری «ازدواج سعید و لیلا» 25 آذر ماه در تهران آغاز شود.»

رخشان در خاتمه گفت: «فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر كرده ایم و قطعا «ازدواج سعید و لیلا» به فجر امسال می رسد.»

این چهارمین فیلم سینمایی منوچهر هادی بعد از «قرنطینه» ، «یکی می خواد باهات حرف بزنه» و «زندگی جای دیگریست» محسوب می شود.

 

 

admin بازدید : 70 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

صدای‌ جوانان عملا در جامعه ما شنیده نمی‌شود؛ در نتیجه آنها از هر فرصتی برای بیان خود استفاده می‌کنند/ شکاف میان فرهنگ رسمی و غیررسمی در این اتفاق به نمایش گذاشته شد اما این الزاما سیاسی و دهان‌کجی به احزاب نیست.

admin بازدید : 68 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

فیلم «حکایت عاشقی» که فیلمنامه آن مشترکا توسط مسعود جعفری جوزانی و احمد رمضان‌زاده نوشته شده است، درباره یک عکاس جنگ است که اولین نفری است که بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند. این عکاس طی این سفر با زنی آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها اتفاق می‌افتد.

admin بازدید : 52 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

در هنگامه نشر اخبار بیماری مرتضی پاشایی، تصویری اینجا و آنجا منتشر می‌شد از دختری لبخند بر لب کنار خواننده پاپ در بیمارستان و با این حاشیه: تصویر نامزد پاشایی. اما در بحبوحه درگذشت او، تصویر دیگری بازنشر شد از دختری گریان با صورتی پر از اشک که کسی نبود جز‌‌ همان بانوی اولین تصویر. او مریم قاسمی، طراح لباس و استایلیست مرتضی پاشایی بود که با گروه موسیقی او همکاری می‌کرد. قاسمی در ادامه از آشنایی با پاشایی، همکاری مشترکشان و آخرین روزهای مرتضی می‌گوید.


رابطه و آشنایی ما برمی گردد به ۱۷ سال قبل، یعنی دوستی مرتضی پاشایی با برادرم. اما همکاری و آشنایی نزدیک‌تر حدود ۵ سال است که بین ما به وجود آمده. به خاطر می‌آورم برادرم در منزل جشن تولد گرفته بود، گفت یکی از دوستانم را هم دعوت کرده‌ام که صدای بسیار زیبایی دارد. آن دوست مرتضی پاشایی بود؛ او به خانه ما آمد و به افتخار برادرم ترانه‌ای با ساز خواند و اجرا کرد و همه مهمان‌ها با هیجان او را تشویق کردند و از اجرای زیبایش لذت بردند. همانجا به او گفتم که من مطمئنم شما به جاهای خیلی خوبی می‌رسید.

admin بازدید : 49 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

 به دنبال درج مطلبی از طرف «هانیه توسلی» در اینستاگرامش درباره درگذشت زنده یاد پاشایی امروز نیز ارسال کامت‌های توهین‌آمیز و بعضا رکیک متاسفانه کماکان ادامه داشت تا هانیه توسلی مجبور شد پست مربوط به مرتضی پاشایی را پاک کند.

اما ظاهرا این کار جوابگو نبود و کامنت گذاران خشمگین زیر پست‌های دیگر این بازیگر شروع به فحاشی کردند و هانیه توسلی این بار مجبور شد برای فیصله دادن به این غائله، اینستاگرام‌اش را ببندد. ساعتی بعد وی درباره چرایی بستن ایسنتاگرام‌اش، پستی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

admin بازدید : 121 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

مریم قاسمی که به عنوان طراح لباس و استایلیست   مرتضی پاشایی  با او و گروه موسیقی اش همکاری می کرد، از آشنایی با او، همکاری مشترک شان و آخرین روزهای مرتضی می گوید:

admin بازدید : 52 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

رضا شفیعی جم در تازه ترین فیلم از سری "شام ایرانی" با ذکر نکاتی از زندگی خصوصیش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه اش را بفروشد.

admin بازدید : 89 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

من آقاى پاشایى رو نمى شناختم. یعنى نه کارهاش رو شنیده بودم نه خودش رو از نزدیک دیده بودم. سبک و مدل موسیقى اش هم که الان مى شنوم دوست ندارم ولى دلم مى سوزه. جیگرم کبابه. از مرگ جوون ها بیزارم. این ها جملات ابتدایی پست هانیه توسلی در صفحه اینستاگرامش است، یادداشتی که باعث شد کامنت های مخالف زیادی پای این پست ثبت شود. کامنت هایی تند و بعضا همراه با الفاظ رکیک از سوی کامنت گذارانی اکثرا خشمگین که به زعم شان به خواننده محبوب آنها توهین شده است، رفتاری که پیش از این و البته به مراتب آرام تر و کم حاشیه تر در صفحه بهرام رادان شادهش بودیم.

البته با خواندن کامل یادداشت هانیه توسلی هیچگونه توهینی به مرتضی پاشایی و یا هوادارانش به چشم نمی خورد، هانیه توسلی تنها درخواست کرده که دیگران برای او تعیین تکلیف نکنن که تسلیت بگوید یا نه. که ظاهرا به مذاق طرافدان پاشایی خوش نیامده است.

متن کامل یادداشت هانیه توسلی و سپس چندکامنت مخالف وی را در انتها بخوانید:

admin بازدید : 180 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (1)

دکتر توکلی پزشک معالج مرتضی پاشایی در خصوص فیلم منتشر شده از مرتضی پاشایی گفت: آن فیلم مربوط به لحظات آخر وی نبوده است و مهم نیست که چه کسی این کار را انجام داده، مهم این است که کار درستی انجام نداده است.

admin بازدید : 56 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

چندی است که چند نشریه ی قدرتمند هالیوودی اقدام به تهیه ی لیستی از زنان جذاب هالیوود کرده اند.

این لیست را می توانید در ادامه بررسی کنید و نظر خود را بفرمایید.

admin بازدید : 42 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

ظهور و افولش در افکار عمومی از بدو تا اوج آنچنان سریع بود که خیلی‌ها آن را درک نکردند و همه از این سرعت حیرت‌زده شدند. این سرعت در افکار عمومی سوال‌های متعددی ایجاد نمود و می‌رفت تا حتی به یک ماجرای سیاسی نیز تبدیل شود. این بهت و سرگشتگی بیشتر توسط کسانی است که تا کنون شرایط جدید و قدرت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در شکل دادن به افکار عمومی و نیز قدرت افکار عمومی را درک نکرده اند و شاید عاملی باشد تا همه به شرایط جدید را بهتر درک نموده و شرایط شکل‌گیری افکار عمومی و تأثیرگذاری آن را جدی¬تر بگیرند. شرایطی که در آن، سرعت و قدرت رسانه‌های اجتماعی و افکار عمومی بیشتر از همیشه تاریخ شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد را می‌توان به شرح ذیل برشمرد:

 

 

admin بازدید : 91 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

صدابردار و موزیسین باتجربه ای که بیش از ۱۰ سال است او را در موسیقی می‌شناسیم. در تمام مدتی هم که مرتضی روی تخت بیمارستان بود، پیگیری موارد پزشکی او توسط پیمان انجام می‌شد. پیمان که در این ۲۰ روز در اکثر لحظات کنار مرتضی بود، با شرایط روحی نامناسب و بغضی در گلو پاسخگوی ما شد و شرح حال ۲۰ روز پایانی مرتضی را با ما قسمت کرد.

admin بازدید : 47 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

با این حال پرسپولیسی‌ها با انتشار این تصویر، ادعای متفاوتی دارند. آنچه مسلم است اینکه همه مردم ایران با سلیقه‌های مختلف پاشایی را دوست داشتند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

admin بازدید : 42 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

«مرتضی پاشایی» خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری مهلک سرطان درگذشت. دوستان هنرمند و ورزشکار وی برای ابراز همدردی با این ضایعه بزرگ تسلیت خود را در شبکه های اجتماعی قرار دادند.

admin بازدید : 85 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

«بعضیا» با اجرای سیدعلی ضیاء این هفته با دو آیتم ویژه درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا‌، برنامه تلویزیونی «بعضیا» با آیتم‌های ویژه درباره‌ی زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود. آیتم اول مجموعه‌ای از فیلم‌های دیده نشده مرتضی پاشایی است که مربوط به حضور این هنرمند فقید در استادیوم آزادی در جریان بازی‌های لیگ جهانی والیبال و گفت‌وگو با این هنرمند است.

آیتم دیگر نیز شامل گفت‌وگو با هنرمندان و خانواده مرتضی پاشایی است که ضبط و پخش خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 15,771
  • بازدید کلی : 126,346