loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 201 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

امیرعباس سلطانی ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد: در صورتی که بنزین تک نرخی نشود نرخ بنزین سهمیه ای و آزاد به طور جداگانه 100 تومان افزایش خواهد یافت.

به گزارش نت تی ان، تی  نماینده مردم بروجن، با اشاره به تورم انتظاری ناشی از افزایش قیمت بنزین ادامه داد: باید به این مساله توجه داشت که قیمت بنزین به تنهایی سطح عمومی قیمت‌ها را افزایش نمی‌دهد، به نحوی که حتی اگر دولت نرخ بنزین را 4 برابر هم کند اثر آن روی تورم سالانه بیشتر از 2 تا 3 درصد نخواهد بود. در ابتدا با افزایش قیمت، نرخ حمل‌ونقل شهری و مسافری افزایش می‌یابد، اما این نرخ عدد تورم عمومی را بالا نمی‌برد.

سلطانی، با اشاره به اینکه طبق وعده مسئولان وزارت نفت، قرار بود دو سال پیش جشن خودکفایی بنزین برگزار شود، گفت: طبق وعده‌های مکرر مسئولین وزارت نفت، جشن خودکفایی بنزین قرار بود در تیر ماه سال 91 برگزار شود که متاسفانه این امر تا به حال محقق نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه سقف تولید بنزین مرغوب تنها 30 درصد تخمین زده شده است، گفت: در حال حاضر و با توجه به مصرف کنونی بنزین، امکان ندارد کشور در تولید این محصول به خودکفایی کامل نزدیک شود، از این رو گفته‌های مسئولان وزارت نفت در مورد جشن خودکفایی بنزین با کیفیت تنها در حد یک شعار باقی مانده است.

انحصار دولت در تامین بنزین و گازوئیل می شکند؟ واردات و فروش فرآورده‌های نفتی توسط بخش خصوصی مجاز است. بنا به لایحه بودجه 1394 کل کشور واردات و فروش فرآورده‌های نفتی با رعایت کیفیت و استاندارد‌های عرضه هر فرآورده در کشور در حدود قوانین و مقررات مربوط توسط بخش خصوصی مجاز است.

طبق وعده‌های مکرر مسئولین وزارت نفت، جشن خودکفایی بنزین قرار بود در تیر ماه سال 91 برگزار شود که متاسفانه این امر تا به حال محقق نشده است.

براساس این گزارش، مسوولیت تامین و تنظیم بازار با در نظر گرفتن و زیرساخت‌های موجود با وزارت نفت است؛ همچنین عرضه بنزین و نفت‌گاز وارداتی در داخل کشور بدون یارانه و با احتساب سود متعارف بوده و مشمول مواد 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده نیست.

 

احتمال اتمام ذخایر بنزین تا شب عید

با گذشت حدود هفت ماه از آغاز فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، ذخیره بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت به کمترین میزان خود رسید.

همزمان با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها ذخیره بنزین 400 تومانی در کارت هوشمند سوخت مردم بیش از دو میلیارد و 300 میلیون لیتر تخمین زده شده بود.با این وجود با گذشت حدود هفت ماه از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت هر لیتر بنزین به حدود یکهزار تومان، شمارش معکوس برای اتمام ذخایر بنزین 400 تومانی کارت‌های سوخت آغاز شده است.

با توجه به آمارهای موجود ارائه شده توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه حدود 10 میلیون لیتر از فروش بنزین کشور با قیمت 400 تومانی در جایگاه‌ها انجام می‌شود که با توجه به فرصت 100 روزه تا پایان سال پیش بینی می‌شود ذخایر بنزین 400 تومانی تا شب عید به خط پایان نزدیک بشوند.سیدناصر سجادی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه هم اکنون موجودی بنزین یارانه‌ای با نرخ 400 تومان به ازای هر لیتر 520 میلیون لیتر است که 430 میلیون لیتر آن به خودروهای سواری مربوط می‌شود، گفت: بنزین باقیمانده در کارت‌های سوخت مربوط به موتورسیکلت‌ها نیز 90 میلیون لیتر است.

تاکنون بیش از 90 درصد خودروها بنزین یارانه‌ای موجود در کارت‌های سوخت خود را مصرف کرده‌اند و نزدیک به 10 درصد آن‌ها هنوز بنزین با نرخ 400 تومان را در کارت‌های سوخت خود دارند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه موجودی بنزین با نرخ 400 تومان در کارت‌های سوخت، همچنان معتبر است، اظهار داشت: تاکنون بیش از 90 درصد خودروها بنزین یارانه‌ای موجود در کارت‌های سوخت خود را مصرف کرده‌اند و نزدیک به 10 درصد آن‌ها هنوز بنزین با نرخ 400 تومان را در کارت‌های سوخت خود دارند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خاطرنشان کرد: 85 درصد موتورسیکلت‌ها سهمیه 400 تومانی کارت سوخت خود را صفر کرده‌اند و 15 درصد آن‌ها بنزین یارانه‌ای در کارت سوخت خود دارند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 15,788
  • بازدید کلی : 126,363