loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 62 جمعه 28 آذر 1393 نظرات (0)

سه روز بیشتر تا رسیدن به بلندترین شب سال باقی نمانده است و مردم خود را برای برگزاری جشن یلدا آماده می‌کنند.در این میان فروشندگان آجیل و خشکبار و میوه نیز خود را برای فروش کالا به مشتریان آماده می‌کنند.

amir بازدید : 78 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

براساس این جلسه مشترک و تفاهم‌های صورت گرفته تولید و استفاده از خمیرمرغ هیچ مشکلی ندارد و سازمان دامپزشکی از محصولی که با شرایط بهداشتی مناسب و عمر ماندگاری استاندارد تولید می‌شود، حمایت می‌کند.

amir بازدید : 77 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

البته انتشار سخنان دکتر نوبخت، نه تنها به ابهامات در این زمینه ‌پایان نداد، بلکه باعث شد‌ ‌سوالات فراوانی برای مردم در‌ چگونگی افزایش قیمت نان در شهر‌ها و استان‌های مختلف به وجود آورد

amir بازدید : 99 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

برخی از اعضای شورای رقابت عقیده دارند تهدید ایران خودرو برای توقف خط تولید خودروی دنا کارساز نیست و ایران خودرو باید به تعهدات خود عمل کنند.

amir بازدید : 54 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند نسبت به اخذ عوارض از تولید نوشیدنی های قندی داخل، تولید مشترک داخلی، خارجی و نوشیدنی های وارداتی اقدام کند.

amir بازدید : 69 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (0)

عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: دربودجه 94 توسعه مسکن با رویکرد نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده با هدف احداث یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی

admin بازدید : 71 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

یادش بخیر روزی بازار خودرو داغ و پر رونق بود امروز اصلا حال و روز خوبی ندارد....

در پی این سطر می توانید قیمت روز خودرو های پژو 206 ، پژو 405 ، تندر 90 و پراید 131 را ببینید که چگونه گران تر شده است

admin بازدید : 57 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

قیمت ارز در بودجه ایران بر مبنای دلار سنجیده می شود و قیمت هر دلار نفتی در بودجه امسال ۲۶۵۰ تومان است و بانک مرکزی هم هر دلار را به همین قیمت می فروشد. در مقابل هر دلار در بازار آزاد ایران هم اکنون ۳۲۵۰ تومان است. یعنی فاصله قیمت هر دلار دولتی و آزاد ۶۰۰ تومان است. در هفته های اخیر قیمت دیگر ارزهای عمده نظیر یورو و پوند نزدیک به یکصدتومان کم شده اما نرخ دلار همچنان در همان سطح باقی مانده و تغییر نکرده است. قیمت هر یورو در بازار آزاد اکنون ۴ هزار و ۸۰ و پوند پنج هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می شود. در حالی که چند هفته پیش قیمت یورو و پوند دست کم یکصد تومان بیشتر از قیمت های فعلی بود.

admin بازدید : 49 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

دیروز شاخص کل بورس تهران در شرایطی با رشد 347 واحدی از مرز 74 هزار واحدی فاصله گرفت که 8 روز کاری متوالی را منفی پشت‌سر گذاشته بود.


با این حال در واپسین ساعات مذاکرات ایران و گروه 1+5 کارشناسان حرکت مثبت بورس را نشانه‌ای بر استقلال تحرکات بازار تلقی کرده و معتقدند بازار سهام از پشتوانه‌های مناسبی برخوردار است که اخبار مثبت هسته‌ای می‌تواند به ظهور و بروز این ظرفیت‌ها منجر شود و در صورتی که توافق نیز به نتیجه دلخواه نرسد بازار هیجان پایدار و بلندمدتی را تجربه نخواهد کرد که حرکت مستقل امروز بورس این موضوع را تایید می‌کند.

admin بازدید : 50 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

بازار مسکن کساد است ولی مالکان همچنان با قیمت بالا منتظر فروشند

درحالی که رکود در بازار مسکن ادامه دارد، میانگین قیمت آپارتمان‌ها با متراژهای بزرگ هم‌چنان بالاست و مالکان این واحدها حاضر به فروش واحدهای خود با قیمت‌های پایین تر نیستند.

admin بازدید : 38 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

بورس تهران در شرایطی با رشد 5 درصدی از ابتدای پاییز مواجه شده که این رشد به‌طور خاص در قیاس با بازار پول که صدرنشین نیمه اول سال در بین بازارهای کشور بود، نقطه عطفی را در چرخش حرکت نقدینگی نشان می‌دهد. این در حالی است که از ابتدای پاییز بازدهی بازار ارز 5 /2 درصد و زیان بازار سکه 3 /2درصد بوده که نشان دهنده صدرنشینی بازار سرمایه کشور در دو ماه ابتدایی فصل جاری است.

admin بازدید : 44 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

به گفته فعالان در دو روز اخیر حجم معاملات کم شده و با آغاز مذاکرات «مسقط»، بازار بیشتر در حالت انتظار قرار دارد. در هجدهمین روز آبان‌ماه با وجود سکون قیمتی اونس و کاهش نرخ دلار بازار، قیمت سکه در بازارهای داخلی با افزایش جزئی همراه شد. روز قبل یکی از خبرگزاری‌ها از نارضایتی برخی صرافی‌ها از تضمین درخواستی بانک مرکزی خبر داد. 

admin بازدید : 399 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

ارزش فلز زرد دو هفته پیش با سقوط شدیدی مواجه شد تا این روند کاهشی در بیشتر مقاطع هفته گذشته نیز ادامه پیدا کند؛ اما در آخرین روز کاری بازار واکنش شدیدی به داده‌های بدتر از انتظار گزارش وزارت کار آمریکا نشان داد و بهای اونس ظرف یک روز رشد 37 دلاری را تجربه کرد. به این ترتیب هیجان روز جمعه به هیجان نوسان‌های شدید اونس در هفته‌های گذشته اضافه شد تا حالا مهم‌ترین پرسش روزهای پیش‌رو، نحوه واکنش بازار به جهش روز جمعه باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 15,816
  • بازدید کلی : 126,391