loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 52 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 صبح 9 آذرماه سال جاری صدای داد و فریاد زن و مردی در یکی از محله‌های شهرضا پیچید. همسایه‌ها که با شنیدن فریادهای بلند از خانه‌هایشان بیرون آمده بودند، با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

آنها دیدند یک مرد روی همسرش اسید پاشید و پا به فرار گذاشت. زن نگونبخت که از شدت درد به خود می‌پیچید بلافاصله با آب به شست‌وشوی صورتش پرداخت.

همزمان با این جنایت سوزناک، پلیس و اورژانس در جریان قرار گرفتند و امدادگران اورژانس وی را به بیمارستان رساندند.

معاینات پزشکی نشان داد به دلیل شست‌وشوی سریع تنها قسمت پیشانی زن آسیب دیده است که وی تحت درمان سرپایی قرار گرفت. مأموران نیروی انتظامی شهرستان شهرضا در نخستین اقدام به تحقیق از شاهدان پرداختند و توانستند ساعتی پس از بروز این حادثه مرد خشمگین را دستگیر و روانه زندان کنند.

سرهنگ «کریمی» معاونت اجتماعی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: مرد کینه‌جو در اعترافاتش گفته که با خانواده‌اش اختلاف شدیدی داشته و به همین خاطر دست به این جنایت زده و روی همسرش اسید پاشیده است.

بنابر این گزارش، تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد فرد اسیدپاش پیش از این نیز سابقه نزاع‌های متعدد خانوادگی داشته و دارای ناهنجاری‌های رفتاری است.

تحقیقات تکمیلی برای بررسی بیشتر این پرونده همچنان در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار دارد.

amir بازدید : 68 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 دکتر ابوالقاسم پوررضا، رویکردی که از جانب وزیر کشور و دبيركل ستاد جهت مبارزه اجتماعی با مواد مخدر بیان شده است را، پیشنهاد مناسبی دانست و افزود: در صورتی که این رویکرد منسجم عمل شود و مستمر جامه عمل بپوشد، قطعا نتایج بسیار اثربخشی را به همراه دارد.
 
وی ادامه داد: به نظرم دولتی قوی است که به ضعف‌های خود اعتراف کند، معضل مواد مخدر مشکل اجتماعی و مردمی است و اعتبارات و فعالیت‌های دولت به تنهایی برای مبارزه با مواد مخدر کفایت نمی‌کند که دولت کنونی به خوبی به این مساله توجه داشته و برای رفع بلیه اجتماعی اعتیاد از مردم و همه نهادها استمداد خواسته است.
 
به گفته این رفتارشناس، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر رویکرد سنگین ولی مثبتی است که با عزم ملی پیشگیری از اعتیاد را به همراه دارد.
 
این جامعه شناس با بیان اینکه وقتي مواد مخدر وارد کشور مي‌شود قطعا توزیع هم خواهد داشت و این توزیع مصرف را به همراه دارد، گفت: از طرفی مخدرهای صنعتی به راحتی و به صورت زیرزمینی تهیه می شود و با القاب فریبنده در کمین جوانان و نوجوانان هستند. این مسائل به ما هشدار می‌دهد که باید اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی افراد جامعه را ارتقاء دهیم اگر به روش‌های آموزشی و پیشگیرانه گذشته اکتفا کنیم وضعیت اعتیاد نه تنها کنترل نخواهد شد بلکه به آمار آن افزوده می‌شود.
 
پوررضا اظهارداشت: سن اعتیاد نسبت به گذشته کاهش یافته و شیب اعتیاد دختران افزایش داشته است. این مساله نشان از عدم کافی بودن آگاهی‌های لازم در این زمینه است. باید نهادهای تربیتی را در این رابطه تقویت کنیم و ارتباط اجتماعی پلیس و روانشناسان را با مدارس گسترش دهیم.
 
وی بیان داشت: ایده‌های مناسب و تاثیرگذار را باید به مدارس ببریم. در حال حاضر مدارس ما تبدیل به دژ و قلعه‌ای شده که کمتر ایده‌های نو در آن راه می‌یابند. باید جوانان و دانش آموزان را آگاه کنیم تا هوشیار شوند و کسی با غلط در افکار آنها نفوذ نکند.
 
این رفتارشناس افزود: مهارت و مسائل زندگی باید در مدارس ارائه و طرح شود. متاسفانه مدارس با نهادهای اجتماعی ارتباط ندارند همچنین برنامه‌های کارآمد تداعی و در سطوح مختلف جمعیتی برای همه سنین اجرایی کنیم که این مساله به جریانی خاص با همکاری روانشناسان، پلیس، مسئولین بهداشت و درمان، آموزشی و ... نیاز دارد. لذا با رویکرد پیشنهادی وزیر کشور و دبيركل ستاد می‌توان به این مهم هرچه بهتر و سریع‌تر دست یافت. رویکرد ایشان بسیار مثبت است. باید مردم آستین‌ها را بالا زنند و وارد عرصه فعالیت در امر مبارزه و پیشگیری شوند.
 
پوررضا با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد را مستمر انجام داد تا به طور ناقص عمل نشود و به نتیجه نهایی برسیم، عنوان داشت: کنترل جدی مرزها جهت ممانعت از ورود مواد مخدر و جلوگیری از تقاضا دو نکته اساسی در پیشگیری از اعتیاد محسوب می‌شود که توجه به این مسائل حائز اهمیت فراوان است.
 
این جامعه‌شناس در ادامه اضافه کرد: اولین کبریت به سیگار آتش زدن به زندگی است. مبارزه با مواد مخدر باید از سیگار آغاز شود. اعتیاد نتایج فرافردی زیادی دارد و فضائل و ارزش‌های اخلاقی و انسانی را کم رنگ و نابود می‌سازد لذا باید به منشاء اعتیاد توجه ویژه داشت.
 
دکتر پوررضا گفت: از جانب وزارت کشور باید بیش از گذشته اعلام شود؛ که فرصت طراحی برنامه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر فراهم است و در این زمینه از  نظر و ایده‌‌های محققان و دانشگاهیان بهره مند شوند. بیکاری نيز از علل گرایش به مواد مخدر است و باید مبارزه با بیکاری در محور قرار گیرد.
 
این رفتارشناس در مورد ارتباط شادی با گرایش به مواد مخدر گفت: شادی برای زندگی لازم است ولی باید جوانان و نوجوانان نسبت به این مساله آگاه باشند که شادی حاصل از مصرف مخدرهای صنعتی ناپایدار و با عوارض جبران ناپذیر همراه است. باید دنبال این مساله باشیم که شادی های سالم را توسعه دهیم و لازم است دانش آموزان در نهادهای آموزشی و مدارس شاد زیستن سالم را فراگیرند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 15,789
  • بازدید کلی : 126,364