loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 67 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

از آسیب‌های احتمالی برای کارمند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان که رابطه مستقیم بین تغذیه نامناسب و شغل آن‌ها د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توان به چاقی، اختلالات استخوانی، انواع آرتروزها، انواع اختلالات عصبی، روحی روانی و چاقی‌های موضعی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر افراد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مستعد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اشاره کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

amir بازدید : 114 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

گاهی وقت ها بدن با خودش سرناسازگاری پیدا می‌کند و باعث بیماری خودش می‌شود. لوپوس یکی از این بیماری‌های خود ایمنی پیچیده است که در آن سیستم ایمنی شروع به حمله و تخریب بافت ها و اندام های بدن می‌کند

amir بازدید : 82 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (0)

در علم تغذیه اهمیت صبحانه به قدری زیاد است که آن را سرمایه‌ای برای سلامتی طولانی‌مدت می‌دانند. مخصوصاً برای آن دسته از افرادی که قصد کاهش وزن دارند.

amir بازدید : 58 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

آیا بینی شما در بیشتر مواقع کیپ می‌شود، بدون این‌که دلیلش را بدانید؟ به عقیده متخصصان گوش و حلق و بینی، دلایل متعدد و حتی عجیب در بروز این مشکل دخالت دارند

amir بازدید : 50 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

یک ظرف پر از غذا را درنظر بگیرید که کلی مزه‌دارش کرده‌اید تا نوش‌جان کنید، بی‌آنکه بدانید چه رازهایی پشت این همه زحمتی که کشیده‌اید پنهان شده است.

amir بازدید : 65 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

واژه کچلی همه ما را به فکر ریزش موی سر می‌اندازد، ولی جالب است بدانید که کچلی حتی در بین انگشتان پا، کشاله ران و هر نقطه دیگری از پوست ممکن است دیده شود.

amir بازدید : 92 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

نجام رابطه جنسی از راه مقعد با هر روش و با استفاده از هر ماده لغزنده کننده یا بیحس کننده به صورت کرم – اسپری – ژل – روغن – کاندوم – پماد – یک رابطه پر خطر جنسی میباشد و استفاده از موارد یاد شده و شیوه های ان صرفا از دردناک بودن این رابطه می کاهد.

amir بازدید : 40 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

با اینکه گروه ویتامین B برای پوست و مو بسیار مفیدند اما تا زمانی که به کمبود این ویتامین دچار نشده‌اید ضرورتی ندارد مکمل مصرف کنید.

هیچ‌کس منکر فواید بی‌شمار مصرف ویتامین‌ها بر سلامت نیست. بیشتر متخصصان پوست معتقدند باید برای شادابی و سلامت پوست، مو و ناخن‌ها از انواع ویتامین‌ها استفاده کنیم اما تاکید دارند به دلیل جذب اندک پوستی، بهتر است این ویتامین‌ها از راه خوراکی در اختیار پوست قرار دهیم تا موضعی. با برخی از این فواید آشنا شوید...

amir بازدید : 45 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

آویشن گیاهی از خانواده نعناع است که در مصر باستان از آن برای مومیایی کردن استفاده می‌کردند در حالی که در یونان به‌ عنوان عود کاربرد داشته است. گیاه آویشن به‌ دلیل خواص درمانی از قبیل نقش آن در درمان آکنه و فشارخون بالا شناخته شده است.

amir بازدید : 65 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

درمان اطفال بجهت سن و سال، مقاومت در برابر خوردن دارو و احساسات شدید عاطفی مادر در خوراندن دارو باعث ایجاد شرایط خاصی می کند که به همین دلیل درمان های متداول برای بزرگسالان باید تعدیل شود و مقدار آن کم اما غلظت آن بالا باشد تا اثر کند و حتما به مقدار کافی و با روش سُرَنگ در دهانشان تزریق شود تا سریع تر قورت داده و بهبود یابند.


البته بعضی دارو ها را باید مادران شیر ده بخورند و پرهیزهای جدی غذایی داشته باشد تا شیری به طفل بدهد که خاصیت درمانی هم داشته باشد. هر مقدار که سن و وزن طفل بالاتر باشد میزان داروهای زیر بیشتر بشود.

البته با تغییر میزان داروهای زیر این نسخه کاملا برای بزرگسالان هم قابل اجراست و بسیار موثر بوده و به تازگی پودری گیاهی متشکل از 10 نوع بذر لعاب دار و پاک کننده اخلاط درست کرده ایم که برای آسم و برطرف کردن خلط و عفونت های گلو و سینه مناسب است و فقط کافی است دو قاشق چایخوری از آن را در آب جوش ریخته و بعد از ده دقیقه بهمراه آن لعاب قوی میل شود. در صورت تمایل برای ارسال این دارو با بنده صادق عطار تماس بگیرید.

اما درمان هایی که برای تقویت بدن و از بین بردن چرک و عفونت گلو و جلوگیری از سرفه  و خلط مفیدند:


1.هر روز دو تا سه حبه  سیر  تازه را خوب له کرده و چند قطره عرق کاسنی و شاهتره روی آن بریزید و دوباره خوب هم بزنید بعد آب این مخلوط را به اندازه 10 تا 15 سی سی صبح ها با سرنگ در دهان کودک تزریق کنید.

2.یک قاشق چای خوری "به دانه " تازه یا خشک را در یک لیوان آب جوش بریزید  و روی لیوان را با چیزی مثل استکان بپوشانید تا حرارت داخل لیوان لعاب به دانه را بوجود آورد می توانید در همین زمان به مقدار خیلی کم  "کتیرای خوراکی " به آن اضافه کنید و بعد از چند دقیقه کمی  "عسل طبیعی " و چند قطره آبلیمو هم به آن افزوده به طوری که این مایع را با سرنگ بتوانید در دهان طفل به راحتی تزریق کنید. 20 سی سی صبح و عصر و شب حداقل داده شود.

3.مقداری  "جو کامل " یا  "جو دوسر(یولاف) " را در آب پخته و چند دانه  "عناب " و نصف همان مقدار  "سپستان " در آن ریخته و به مقدت نیم ساعت جوشانده شوند بعد شعله را خاموش کرده و مقداری  "پر سیاوشان " اضافه کنید... کمی صبر کنید و در سه نوبت و هر نوبت 20 تا 30 سی سی از این معجون را با نبات یا ترنجبین و یا شکر سرخ شیرین کرده به کودک بدهید.

4.اگر  "تب " ندارد مقداری  "روغن بادام تلخ " را در قاشق بزرگی گرم کرده و پیشانی، اطراف چشم و دماغ، گونه ها، گلو و تمام سینه را به آرامی چرب کرده و ماساژ دهید بعد پارچه گرمی را مرتب روی محل های چرب شده قرار دهید تا کمی گرم بماند... در نهایت اگر سرفه دارد و روی سینه را چرب کرده اید مقداری پنبه روی آن بگذارید و لباس را روی آن بپوشانید.

5.مقداری  "عصاره شیرین بیان " به اندازه نصف قاشق چای خوری در نیم لیوان آب جوش حل کرده و در طول شبانه روز مخصوصا صبح ها 10 سی سی از آن را قبل از شیر دهی یا غذا و صبحانه داده و شب ها هم 10 تا 20 سی سی داده شود.


سعی کنید در سبد غذایی خود مقدار قابل ملاحظه ای سیر و پیاز بکار ببرید تا کودک هم از این رژیم صحیح غذایی بهره مند شود.


به کودک هم هیچ گونه چیپس، پفک، سوسیس، کالباس و مواد غذایی دارای نگهدارنده های طولانی مدت نداده نشود.

این مقادیر با کم بودن یا زیاد بودن سن شیر خوار یا کودک شما تفاوت می کنند.

amir بازدید : 62 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

شاید به نظرتان عجیب برسد اما جر و بحث کردن در مقابل فرزندانتان برای سلامتی آن‌ها و ازدواج شما بهتر است، حتما می پرسید چطور ؟

آیا چیزی ضایع‌تر از جر و بحثی که سعی در مخفی کردنش دارید وجود دارد؟ مثلا زمانی که به دیدن زوجی می روید و ناگهان بحثی ایجاد می‌شود و آن‌ها معذرت‌خواهی می‌کنند و از اتاق خارج می شوند تا با هم جرو بحث کنند.

ایده این است که جر و بحث آرام و یواشکی که شما قرار است نشان دهید در حال رخ دادن نیست، از یک جروبحث پر سر و صدا بهتر است، اما چطور؟ همه می‌دانند که شما در حال جرو بحث هستید. همه حس غریبی نسبت به این قضیه دارند. قرار نیست اسرارتان را جلوی همه بیان کنید، اما به نظرم بهتر است که مانند زمان‌های قدیم جر و بحثی آزاد و جلوی دیگران به خصوص فرزندانمان داشته باشیم.

من عادت داشتم که دخترم متوجه اختلافات بین من و پدرش نشود، تا زمانی که فهمیدم شاید بتوانم با استفاده از این قضیه به او درسی راجع به عشق بی قید و شرط بدهم.

ایده جروبحث کردن در مقابل کودکان تاثیرپذیر و بی‌گناه آنقدر ایده غیرمتعارفی است که وقتی من به مردم می‌گویم که در مقابل دخترمان با همسرم بحث می‌کنم، همه فکر می‌کنند با این کار او قبل از آنکه آماده باشد بزرگ خواهد شد، اما من آن قدر‌ها هم آدم بد و وحشتناکی نیستم. فقط کمی به حرف من گوش دهید.

حداقل جروبحث در جلوی فرزندمان باعث می‌شود که متمدنانه رفتار کنیم. وقتی راجع به این قضیه فکر می‌کنیم، می‌بینیم که مردم برای این نمی‌خواهند این کار را بکنند چون فکر می‌کنند که ممکن است کار به داد و بیداد و جدال برسد و درست هم می‌گویند؛ شما دوست ندارید که فرزندتان بشنود که فریاد می‌کشید یا به یکدیگر حرف‌های زشت می‌زنید. از طرفی دیگر، هیچ کدام از این کار‌ها هیچ چیز باارزشی به جرو بحث اضافه نمی‌کنند و اکثرا آن‌ را طولانی‌تر هم می‌کنند. من خودم اولین کسی هستم که اعتراف می‌کنم چه حرفای زشت و بدی هر دفعه که عصبانی می‌شوم می‌توانم به همسرم بگویم، اما اگر فرزندم آنجا باشد آن حرف‌ها را نخواهم زد.

به علاوه، یک کودک باعث می‌شود که شما صادق باشید. با اینکه شما هرگز نباید نقش یک داور را به فرزندتان بدهید، هیچ کس در بو کشیدن، خرده گرفتن و لو دادن شما بهتر از یه کودک 7 ساله نیست. وقتی می دانم اگر یکی از کار‌های بد همسرم را بزرگ کنم و به آن پر و بال دهم، دخترم به من خواهد گفت که واقعا امکان ندارد که تو جوراب‌های کثیف پدر را "میلیارد‌ها بار" روی پله ها پیدا کرده‌باشی، دیگر دلیلی ندارد که این حرف را بزنم.

در آخر و مهم‌تر از همه این است که کشمکش و تضاد در همه روابط وجود دارد، چه با والدین چه با شریک زندگی. هیچ کدام از اینها فرزند مرا وقتی که بزرگتر شد گیج نخواهد کرد، چون او مستقیما خواهد دید که یک جر و بحث زنگ مرگ یک رابطه نیست. برای من و همسرم مهم است که دخترمان متوجه شود که در یک رابطه سالم تضاد و مشکلات وجود دارد، ولی رفتار سوءاستفاده گرایانه و توهین آمیز نه!


او خواهد دانست که یک جر و بحث سازنده، خشن، غیر قابل کنترل یا دعوایی نیست که در آن به هم فحش بدهیم. جر و بحث زمانی اتفاق می‌افتد که شما به یک دست‌انداز برخورد می‌کنید؛ گاهی ساده است و گاهی پیچیده، اما اگر رابطه ارزش نجات دادن را داشته باشد، شما پای آن می‌مانید و برای درست شدنش تلاش می‌کنید.

مهم‌تر از همه این است که دخترم می‌بیند که یک جر و بحث چطور تمام می‌شود. گاهی با بغل کردن، گاهی با عذرخواهی و گاهی هم به بن‌بست ختم می‌شوند، اما در هر حال تمام می‌شوند. خیلی چیزها هست که امیدوارم دخترم با دیدن جروبحث‌های من و همسرم یاد بگیرد، اما بزرگترین آن‌ها این است:

گاهی ما کارهایی را که افرادی که عاشقشان هستیم انجام می‌دهند را دوست نداریم. متاسفانه گاهی خود آن‌ها را هم دوست نداریم. اما در این خانواده همیشه فضا برای خرابکاری کردن و هم‌چنان بی شرط وشروط دوست داشته شدن هست.

 

admin بازدید : 39 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

با یک رژیم غذایی ساده می‌توانید حالتان را بهتر کرده و با افزایش تمرکز خود فعالیت و عملکرد بهتری در کارهای روزمره داشته باشید.
برخی افراد در طول یک روز کاری در محل کار احساس خواب آلودگی و عدم تمرکز می‌کنند در حالی که استفاده از برخی غذاها و نوشیدنی‌ها می‌تواند توان طبیعی مغز را افزایش دهد و شما را سرحال کند و ذهن‌تان را تقویت کند.

admin بازدید : 48 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (0)

افرادی که ازدواج نکرده‌اند شاید این مشکلات و بیماری‌ها را بیش از متاهل‌ها تجربه کنند.
ارقام و آمارهای مختلف نشان می‌دهد که روزبه‌روز بر تعداد مجردهای ایرانی افزوده می‌شود و دختران  و پسران جوان به شروع زندگی مشترک تمایلی ندارند. به هر حال هر فرد مجردی برای انتخاب این شرایط دلایل خاص خودش را دارد. اما جدای از این موضوع پژوهشگران به شما می‌گویند که متاهل‌ها در مقایسه با افراد مجرد وضعیت روحی و جسمی بهتری دارند. البته منظور افراد متاهلی است که زندگی مشترک خوبی دارند، نیازهای خود و همسرشان را می‌شناسند و از ازدواج‌شان راضی هستند.

admin بازدید : 52 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (1)

کسانی که آپاندیس خود را عمل کرده‌اند بعد از دو یا سه روز می‌توانند به رژیم عادی غذایی بازگردند و بعداز آن نیز دیگر محدودیت تغذیه‌ای خاصی ندارند.

چنانچه عمل آپاندیس فرد بدون عارضه‌ای خاص باشد، ابتدا باید تا شش ساعت غذایی مصرف نکند و سپس چهار مرحله مایع صاف، سوپ کامل، رژیم نرم و رژیم پرکالری پرپروتئین را رعایت کند.

admin بازدید : 13 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که اکثر زنان در طول تاریخ فهمیده اند، مد های دوست داشتنی اغلب کمی راحتی را از ما می گیرد. از لباس ها و گن های بسیار تنگ و چسبان گرفته، تا کفش های پاشنه بلند. زیبا به نظر آمدن، گاهی به قیمت بسیار سنگینی برایمان تمام می شود. کفش های پاشنه بلند انگشتان پا را بهم می چسباند و به سمت پایین می کشاند و گاهی موجب فرو رفتن ناخن در پا می شود. در هر حال لزومی ندارد که کفش های دوست داشتنی پاشنه بلندتان را دور بیاندازید، و (خوشبختانه) راهکارهای زیر تا حدودی مشکل تان را حل خواهد کرد.

admin بازدید : 56 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

اکثر افراد مبتلا به روماتوئید آرتریت می توانند زندگی همراه با فعالیت و سرزندگی داشته باشند. اما برای این منظور لازم است بیماری خود را مدیریت کرده و از کمک های مورد نیاز نیز بهره گیرند. به شما توصیه می کنیم از این 6 اشتباه رایج که بیماران روماتوئیدی معمولا انجام می دهند، پرهیز کنید.

admin بازدید : 44 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

در بروز سرطان معده چند عامل نقش مهم دارد و عامل اول، تغذیه است. افرادی که سوءتغذیه دارند و بدنشان با کمبود کالری مواجه است بیشتر از دیگران در معرض ابتلا به این سرطان قرار دارند. کمبود پروتئین‌ها و ویتامین‌ها بویژه ویتامین‌های A و C، مصرف مداوم مواد غذایی چرب و شور و غذاهای آماده و فست‌فودها نیز از عوامل زمینه‌ساز سرطان معده محسوب می‌شود. همچنین بیماری‌های معده می‌توانند زمینه ابتلای افراد به سرطان معده را فراهم کنند.

admin بازدید : 93 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، آب سرد سبب تسکین عطش صادق می‌شود و آن را بر طرف می‌کند. از خصوصیات آب سرد می‌توان تقویت معده، افزایش اشتها، زیبا شدن رنگ چهره، دفع بخارات و رطوبت بخشی بدن است.

 

admin بازدید : 44 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از شبکه خبر، غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی اظهارداشت: ازدیدگاه طب سنتی بوی بد دهان به دلیل وجود اخلاط فاسد در معده است. در بعضی از افراد بلغم عفن(متعفن) وجود دارد و در برخی دیگر صفرای عفن(صفرای متعفن).

admin بازدید : 57 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

زمان هايي هست که آدم احتياج به چيزي دارد که آرامش را به او برگرداند. بعضي ها ورزش هاي ملايم مثل يوگا انجام مي دهند. بعضي ها قرص هاي شيميايي مي خورند و بعضي ديگر از طبيعت براي

گرفتن آرامش استفاده مي کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 240
  • بازدید سال : 15,926
  • بازدید کلی : 126,501