loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 53 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

حتما با نام بستی ویژه، بستنی مخصوص، بستنی معجون و ... آشنا هستید یا به گوشتان خورده است. معمولا در این نوع از بستنی ها شما می توانید طعم های مختلف را مشاهده کنید که کنار هم قرار گرفته اند اما گاهی کار از طعم های مختلف بالاتر می رود و به شکل های عجیب تبدیل می شود.

"کافه المپیک" یک رستوران کوچک در ناگاساکی ژاپن است که به طور عجیبی معروف و پرمشتری شده است. در این رستوان تمامی غذاهای ژاپنی و دسرهای بین المللی سرو می شود اما شهرت اصلی این رستوران به خاطر بستنی های مخصوص و معجون آن است.

در این رستوران بستنی ها به طور خاصی با ارتفاع بین 45 تا 120 سانتی متر سرو می شوند. در بستنی اصلی که به "برج رویایی ناگاساکی" شهرت یافته است شما می توانید انواع بستنی و کیک های شکلاتی و خامه را مشاهده کنید.

بستنی های مخصوص درون ظرف های دوکی شکل با ارتفاع زیاد سرو می شود و برای خوردن تمامی بستنی نیاز به یک قاشق بزرگ است که به راحتی به انتهای ظرف می رسد تا اگر توانستید به این نقطه دست پیدا کنید، برای خوردن دچار مشکل نشوید.

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,عجیب‌ترین بستنی ویژه در دنیا

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,عجیب‌ترین بستنی ویژه در دنیا

amir بازدید : 47 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

منابع عربی از دستگیری همسر و یکی از فرزندان ابوبکر البغدادی توسط ارتش لبنان و در نزدیکی مرزهای سوریه خبر دادند.


به گزارش خبرگزاری NetTnt ، پایگاه عراقی المسله با انتشار خبری فوری از دستگیری یکی از همسران "ابوبکر البغدادی" سرکرده و خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به همراه یکی از پسران وی  در نزدیکی مرزهای سوریه در لبنان خبر داد.

همسر و فرزند البغدادی سعی داشتند که از مرز سوریه فرار کنند.

العربیه نیز در خبری اعلام کرده که این دومین زن البغدادی است و تابعیتی سوری دارد.

admin بازدید : 448 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

دانشمندان با بررسی هزاران زوج متوجه شدند اگر دختران با مردان کوتاه‌تر از خود ازدواج کنند زندگی موفق‌تری خواهند داشت و احتمال جدایی آنها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. حال این سؤالات مطرح می‌شود که واقعا تفاوت قد ایده‌آل بین همسران چه میزان است؟ آیا قد می‌تواند روی ویژگی‌های اخلاقی یک فرد اثر بگذارد؟ آیا منطقی است که به‌دلیل نامتناسب بودن قد، از ازدواج با یک نفر منصرف شد؟

admin بازدید : 42 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

ظهور و افولش در افکار عمومی از بدو تا اوج آنچنان سریع بود که خیلی‌ها آن را درک نکردند و همه از این سرعت حیرت‌زده شدند. این سرعت در افکار عمومی سوال‌های متعددی ایجاد نمود و می‌رفت تا حتی به یک ماجرای سیاسی نیز تبدیل شود. این بهت و سرگشتگی بیشتر توسط کسانی است که تا کنون شرایط جدید و قدرت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را در شکل دادن به افکار عمومی و نیز قدرت افکار عمومی را درک نکرده اند و شاید عاملی باشد تا همه به شرایط جدید را بهتر درک نموده و شرایط شکل‌گیری افکار عمومی و تأثیرگذاری آن را جدی¬تر بگیرند. شرایطی که در آن، سرعت و قدرت رسانه‌های اجتماعی و افکار عمومی بیشتر از همیشه تاریخ شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد را می‌توان به شرح ذیل برشمرد:

 

 

admin بازدید : 76 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

تکنولوژی شارژ سریع QuickCharge 2.0 یکی از مشخصه های پردازنده های کوالکام سری 8xx است که در گوشی های هوشمند جدید به صورت پیش فرض وجود دارد. بعضی از شرکت ها از این قابلیت پردازنده در گوشی خود استفاده می‌کنند که باعث کاهش مدت زمان شارژ به مقدار محسوسی می‌شود.

 

admin بازدید : 47 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

با این حال پرسپولیسی‌ها با انتشار این تصویر، ادعای متفاوتی دارند. آنچه مسلم است اینکه همه مردم ایران با سلیقه‌های مختلف پاشایی را دوست داشتند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 15,871
  • بازدید کلی : 126,446