loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 58 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی؛

بررسی چالش­های آموزش صنایع دستی با حضور اساتید دانشگاه های کشور

جمعی از اساتید دانشکده های هنر ایران در نشستی تخصصی با معاون صنایع دستی به بحث در خصوص درباره چالش های موجود در عرصه آموزش صنایع دستی در نظام آموزش عالی و آموزش آزاد پرداختند و چگونگی دستیابی به راهکارهای عملی برای عبور از این موانع مورد تبادل نظر قرار دادند.

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با تقدیر از حضور اساتید هنر دانشگاه های کشور در این نشست گفت: موانع و مشکلات صنایع دستی به خوصوص در بخش آموزش، مسدله ای است که در طول زمان شکل گرفته و عبور از آن و تدوین شیوه های درست و کارآمد به همراهی دانشگاهیان و اساتید فن نیاز دارد.

وی همچنین با تاکید بر آموزش به عنوان یک ابزار مهم در اشتغال زایی صنایع دستی افزود: آموزش مسئله فرابخشی در صنایع دستی است و به دلیل تاثیرات مستقیمی که بر مقوله اشتغال و توسعه صادرات صنایع دستی دارد، رفع موانع مربوط به آن از اولویت های اصلی معاونت صنایع دستی است.

وی در ادامه بیان کرد: آینده پژوهی در صنایع دستی ضرورتی حیاتی است و به کمک این رویکردها می توان پرسش های بنیادین این حوزه را پاسخ داد و راه کارهای اساسی برای رفع موانع و مشکلات این حوزه مطرح کرد.

این استاد دانشگاه با بیان ارتباط مستمر معاونت با دانشکده ها و گروه های صنایع دستی در دولت تدبیر وامید تاکید کرد: هیچگاه صنایع دستی چنین ارتباط مستمر با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی نداشته و ما در تلاشیم با کمک گرفتن از اساتید و گروه های صنایع دستی مشکلات بنیادین و پایه صنایع دستی را برطرف کنیم.

در این نشست همچنین اساتید دانشگاه های تربیت مدرس، تهران، هنر تهران، هنر اسلامی تبریز، هنر اصفهان، الزهراء، کاشان، شاهد، دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، حضور داشته و هر یک با طرح گزاره هایی به بحث در خصوص شیوه های آمزش صنایع دستی در دانشگاه ها و مراکز آزاد پرداختند و مشکلات را رفع و پیشنهاداتی برای رفع هر یک پیشنهاد کردند.

در پایان این نشست مقرر شد 3 کارگروه متشکل از هیات علمی دانشگاهای حاضر در این نشست تشکلیل شود و و به طور مستقیم مسائل مربوط به آموزش صنایع دستی در کشور را بررسی و نتایج کار در قالب متن های تخصصی استخراج شود تا مورد بهره برداری قرار گیرد. 

 

 
 

 

amir بازدید : 50 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 

تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت صنایع دستی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضای بهمن نامور مطلق و سید ضیاء هاشمی رسید.

این تفاهم‌نامه میان معاونت صنایع دستی به نمایندگی بهمن نامور مطلق و سید ضیاء هاشمی به نمایندگی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضاء دو طرف رسید.

توسعه سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های آموزش، پژوهش، تولید، تبلیغ، ترویج صنایع دستی و فعالیت‌های مرتبط با آن در فضای دانشگاهی، موضوع تفاهم‌نامه همکاری معاونت صنایع دستی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

حمایت از تشکیل، گسترش و توسعه کانون‌های فرهنگی، هنری دانشجویی و انجمن‌های علمی صنایع دستی در دانشگاهها، مشاوره برای برگزاری دوره های آموزش و تامین مربیف همکاری به منظور برگزاری همایش‌ها، جسنواره‌ها، المپیادها، نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها در زمینه صنایع دستی، ایجاد تسهیلات لازم برای تامین و دسترسی دانشگاهیان به صنایع دستی با حداقل قیمت و فراهم کردن امکان انجام بازدید دانشجویان از موزه‌ها و نمایشگاه‌های دائمی صنایع‌دستی و کارگاه‌های تولیدی از جمله تعهدات معاونت صنایع دستی در این تفاهم‌نامه است.

همچنین معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متعهد به اختصاص بخش قابل توجهی از برنامه اردوهای دانشجویی به بازدید از کارگاه‌ها و موزه‌های صنایع‌دستی، حمایت مادی و معنوی از فعالیت‌های کانون‌های هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، ترغیب دانشجویان به عضویت و فعالیت در کانون‌های دانشجویی صنایع‌دستی دانشگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تامین امکانات لازم برای برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی در دانشگاه‌ها، شده است.

یادآور می‌شود، برای حسن اجرای مفاد تقاهم‌نامه، کارگروهی مشترک از نمایندگان دو معاونت برای تدوین و تصویب دستورالعمل اجرایی و فنی، بررسی و تحقق شایسته برنامه‌ها، هماهنگی میان واحدهای تابعه، پیگیری و نظارت لازم بر برنامه‌ها و نیز تهیه گزارش پیشرفت تعهدات، تشکیل می‌شود.

گفتنی است این تفاهم‌نامه که در یک مقدمه، شش ماده، 28 بند در دو نسخه به امضای طرفین رسید به مدت 5 سال دارای اعتبار است.

amir بازدید : 50 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

مورمطلق عملکرد یک ساله صنایع‌دستی را تشریح کرد؛

یک‌سال تلاش مستمر برای جلوگیری از سقوط آزاد صنایع‌دستی

معاون صنایع دستی با تشریح عملکرد یک ساله این معاونت گفت: در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی صنایع دستی به زودی شاهد نوزایی خواهیم بود و حضور در عرصه‌های بین‌المللی به طور جدی در دستور کار معاونت قرار گرفته است.

بهمن نامور مطلق پیش از تشریح عملکرد یک ساله معاونت صنایع دستی با ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت این معاونت پیش از آغاز به کار دولت یازدهم، گفت: پس از ادغام سازمان صنایع دستی با سازمان میراث فرهنگی، امکانات آن سازمان به شرکتی سپرده شد که بزرگترین ضربه‌ به بدنه صنایع دستی وارد آمد، این در حالی است که برای گردشگری پس از ادغام در سازمان میراث فرهنگی شرکتی به نام شرکت توسعه گردشگری ایجاد شد.

معاون صنایع‌دستی ادامه داد: اتفاق دیگر در حوزه صنایع دستی انتقال این معاونت به اصفهان بود و با این تصمیم اشتباه افراد باتجربه، آگاه و بادانش از انتقال به اصفهان امتناع کردند و از بدنه معاونت خارج شدند؛ افرادی هم که به اصفهان رفتند به دلیل مشکلات کارآیی خود را از دست دادند به همین دلیل تمامی عرصه‌های فعالیت صنایع دستی از دست رفت؛ صنایع دستی ما از صحنه های بین المللی حذف شد و در بازارهای داخلی که فعالیت ها به صورت خودکار انجام می‌شد مورد حمایت قرار نمی‌گرفت.

نامورمطلق یادآور شد: دو سال پایانی دولت دهم، نهایت فاجعه برای صنایع دستی اتفاق افتاد؛ 30 تا40 درصد کارگاههای صنایع دستی تعطیل شد و این شیب سقوط تا پایان دولت گذشته ادامه داشت.

وی افزود: در داخل معاونت ساختار تشکیلاتی درستی وجود نداشت، نیروی متخصص کافی در معاونت فعالیت نمی‌کرد و معاونت صنایع دستی در تصمیم‌گیری و اختیارات سازمانی جایگاهی نداشت.

معاون صنایع دستی با اشاره به اینکه سال گذشته برای هنرهای سنتی و صنایع دستی سال تثبیت بود، ادامه داد: سال گذشته تمام توان ما بر روی این مساله متمرکز بود که صنایع دستی بیش از این تخریب نشود و جلوی سقوط آزاد آن گرفته شود؛ این سقوط آزاد بیشتر از لحاظ روانی در فعالیت نیروی انسانی معاونت تاثیرگذار بود که با روی کار آمدن دولت یازدهم، امیدواری در دل هنرمندان ایجاد شد.

نامورمطلق ادامه داد: حفاظت و صیانت از کارگاههای تولید صنایع دستی که مهمترین سرمایه‌های ما هستند با بررسی مشکلات و آسیب‌شناسی که توسط متخصصان فن انجام شد، به عنوان اولین اقدام در دستور کار معاونت قرار گرفت و تمهیداتی برای حفظ و نگهداری این کارگاههای به کار بسته شد.

وی یادآور شد: اعطای تسهیلات برای احیاء و حفظ این کارگاهها با سرعت در معاونت پیگیری شد و برای اولین بار پس از یک دهه کمک‌های فنی و اعتباری از دولت برای حفظ و نگهداری کارگاههای صنایع دستی به صنعتگران اختصاص داده شد.

معاون صنایع‌دستی با اعلام این خبر که 329 نفر از صنعتگران و هنرمندان برای گرفتن تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند، گفت: برخی از این افراد تسهیلات دریافت کرده‌اند و پرونده عده‌ای دیگر در حال بررسی و اقدامات اولیه برای پرداخت تسهیلات است.

نامورمطلق فعالیت بازرگانان را به عنوان یکی از موضوعات مهم در حوزه صنایع دستی دانست و افزود: یکی از فعالیت هایی که در یک سال گذشته انجام شد، کمک به بازرگانانی است که در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند چراکه بازرگانی در هر دو حوزه از بین رفته بود.

وی ادامه داد: امروز بیش از 20 بازرگان حوزه صنایع دستی تحت پوشش و در ارتباط با معاونت فعالیت می‌کنند که عده‌ای از آنها خارج از کشور و تعدادی در داخل هستند؛ ظرفیت‌های بیشماری در بخش صنایع دستی موجود است که در صورت معرفی آنها در آینده نزدیک شاهد نوزایی بازرگانی خارجی و داخلی در این حوزه خواهیم بود.

معاون صنایع‌دستی همچنین از راه‌اندازی تجارت الکترونیک در حوزه صنایع دستی خبر داد و گفت: این نوع تجارت آینده درخشانی دارد و به زودی با حمایت معاونت صنایع دستی و انتخاب سرمایه‌گذار اصلح، یکی از بزرگترین شبکه‌های تجارت الکترونیک خاورمیانه در حوزه صنایع دستی در کشورمان ایجاد می‌شود.

نامورمطلق با بیان اینکه توجه به حوزه آموزش یگی دیگر از برنامه‌های معاونت صنایع دستی در یک سال گذشته بوده است، ادامه داد: در بخش آموزش معاونت صنایع‌دستی همکاری‌ تنگاتنگی با موسسات آموزشی و دانشگاه‌ها داشته است و تلاش شد نیازهای واقعی صنایع دستی به سمت این موسسات علمی سوق داده شود.

وی از توافقات اولیه برای راه‌اندازی دانشکده صنایع‌دستی در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

معاون صنایع‌دستی تصریح کرد: برندسازی یکی از دغدغه‌های معاونت صنایع دستی در یک سال گذشته بوده و در همین راستا فعالیت‌های متنوعی انجام شد؛ پیگیری دریافت مهر اصالت یونسکو و اعطای نشان ملی صنایع دستی از برنامه‌های ما در این حوزه است که در تمام کشور برگزار شد و کالاهای صنایع دستی براساس کیفیت و کاربرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

نامورمطلق یادآور شد: در حوزه بین‌الملل، صنایع‌دستی امروز وارد مرحله تصمیم‌سازی در نهادهای بین‌المللی شده است و برای نخستین بار معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان به عنوان رئیس منطقه‌ای صنایع دستی انتخاب شد که این امر نشانگر حضور ما در عرصه بین‌الملل است و گامی مهم در راستای ترمیم روابط بین‌الملل در نهادهای مرتبط به شمار می‌رود.

وی از تهیه دستورالعملی در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی که 20 خرداد سال جاری برگزار شد نمایشگاه باشکوهی بود که اتفاقات و نوآوری‌هایی در این حوزه را به همراه داشت؛ قیمت‌گذاری کالاها از جمله مواردی بود که در هیچ‌یک از نمایشگاه‌های گذشته سابقه نداشت و امسال برای نخستین بار این کار انجام شد، همچنین ثبت‌نام اینترنتی شرکت‌کنندگان را می‌توان از دیگر وجوه تمایز نمایشگاه امسال دانست که حذف دخالت انسانی و ضایع شدن حق افراد از ثمرات مهم این اقدام بود.

معاون صنایع‌دستی با اشاره به افزایش استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع دستی  نوروزی، گفت: فروش صنایع دستی در نمایشگاه‌های نوروزی امسال 30 درصد افزایش داشت.

نامورمطلق، هماهنگی با نهادها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی را یکی از مزیت‌های دولت یازدهم دانست و افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و معاونت به امضاء رسیده است که در آینده نزدیک تحول بزرگی در حوزه صنایع دستی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: مطالعات استراتژیک در معاونت صنایع دستی انجام شد که راه‌اندازی 15 کارگروه علمی محصول این مطالعات بود، احیاء و نوزایی صنایع‌دستی کشور از نتایج مثبت ایجاد کارگروه‌های علمی است که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

معاون صنایع دستی با اعلام این خبر که در حوزه بیمه هنرمندان مشکلی وجود ندارد، افزود: افرادی که کارت صنعتگری از معانت صنایع‌دستی دریافت کرده‌اند برای بیمه مشکلی ندارد، مشکل ما در این بخش بیمه هنرمندان بالای 50 سال است که در این رابطه نامه‌ای به دولت ارائه شده تا این مشکل برطرف شود.

 

amir بازدید : 51 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

معاون صنایع‌دستی کشور گفت: 500 میلیارد ریال گردش مالی از سوغات زیارتی در شهر مشهد داریم و طی تحقیقات ما مشخص شد از این مبلغ کمتر از 5 درصد سهم صنایع دستی بوده و این برای جامعه صنایع دستی خسران است.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی؛ در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی که درسالن همایشات نمایشگاه بین المللی مشهد ساعت ۱۶دیروز مورخ ۱شهریور ماه سال جاری برگزار شد، بهمن نامور مطلق، معاون صنایع‌دستی کشور بیان کرد: بسیار ناگوار است که اکثر سوغات شهر مشهد ماشینی هستند و به دست کسانی خلق می شوند که مسلمان نیستند و مردم مسلمان ما آنها را می خرند و این اجحاف در حق هنرمندان خراسانی ما است که سود سوغات را کشورهای دیگر از جمله چین، هند، ترکیه و پاکستان و… ببرند و به غیر از آنان این ظلمی نیز در حق زائرین است که سوغاتی به عنوان تبرک از مشهد مقدس می گیرند که ساخته دست مسلمان نیست، لذا اگر از ۵۰۰میلیارد تومان تنها بتوانیم ۱۰درصد آن را در یک پروسه سه ساله از آن هنرمندان خود کنیم نه تنها قدم بزرگی است بلکه به نوعی عبادت است.

وی ادامه داد: مدیران استانی وظیفه بزرگی بر عهده دارند که بازار را پالایش کنند و عرصه را برای ارائه صنایع دستی فراهم کنند و میدان داری اصلی را به هنرمندان مسلمان بسپارند و با این کار نه تنها وضع اقتصادی قشری از هنرمندان که در محرومیت به سر می برند بهتر خواهد شد، بلکه زائرین نیز نه فقط کالا بلکه معنویت را به سوغات می برند.

نامور مطلق از اعزام گروه تحقیقاتی به مناطق مختلف جهت ارزیابی وضعیت موجود در صنایع دستی خبر داد و افزود: تحقیقات برای بهبود وضعیت صنایع دستی در مرحله پالایش است تا با تدوین طرحی جامعه در اختیار دکتر سلطانی فر قرار گیرد و در صورت لزوم به هیات دولت فرستاده شود.

وی اظهار کرد: ما سال اول دولت را سال تثبیت نامگذاری کردیم یعنی وضعیت صنایع دستی آنقدر وخیم بود و بسیاری از کارگاهها در حال فروپاشی بود که ما تمام تلاشان در طول یک ساله تثبیت اوضاع بود، البته ما کار بزرگی برای هنرمندان نکردیم و بعد از ده سال تسهیلات اندکی را در اختیارشان قرار دادیم و سعی کردیم با روحیه دهی به آنها و کمک خودشان موقعیتشان را تثبیت کنیم و از فروپاشی صنایع دستی جلوگیری کنیم چنانچه در برخی کشورهای دیگر به علت عدم توجه این صنعت کاملا از بین رفته است.

وی اضافه کرد: در قدم دوم در سال آینده شعار ما توسعه مخصوصا در حوزه بازرگانی است چون اگر فروش داشته باشیم به اصطلاح تولید هم خواهیم پرداخت و مهمترین بخش بازرگانی در استان خراسان رضوی انجام می شود.

معاون صنایع‌دستی کشور اذعان نمود: استان خراسان بضاعت های فراوانی دارد مهمترین آن خود مردم هستند و با توجه به اینکه خراسان یک برند و اسطوره است و ظرفیت های فراوانی دارد، لازم است چندین کارگاه و کارخانه در استان خراسان برای بازار سوغات های زیارتی به وجود اید.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر روستاها مشکل آب و خشکسالی دارند و در نهایت روستاییان به شهرها مهاجرت میکنند لذا از حالا باید فکری درست برای اینده آنان بکنیم و برایشان صنایع جایگزین قرار دهیم تا وضعیت آب مشخص شود و مهمترین صنایع جایگزین برایشان می تواند صنایع دستی باشد چون زود بازده و آشنا است.

بهمن نامور مطلق تصریح کرد: باید گفتمان سازی کرد و ارتباط بین وزارت خانه ها و سازمانها از قبیل ارشاد، استانداری، فرمانداری و… لازم است چون ما نیاز به همدلی و همفکری داریم و خوشبختانه یکی از خصیصه های دولت فعلی همدلی و همگرایی است و شاید کمتر دولتی بین دستگاههایش تا این حد همدلی بوده لذا از این موقعیت باید استفاده شود.

وی بیان کرد: ما نمایشگاه های تابستانی و مخصوص عید نوروز داریم که امسال به خاطر ماه مبارک رمضان در این ماه برگزار شد و به تاخیر افتاد و قرار است ۸نمایشگاه سراسری در کل کشور داشته باشیم که با نیت متبرک شدن ، نمایشگاه ابتدا در مشهد برگزار شد و برگزاری این نمایشگاه ها از برنامه های جدی ماست تا به نقطه فروش دائمی برسیم و در واقع به یک بازار برای صنایع دستی برسیم لذا تا ایجاد موقعیت مطلوب نمایشگاه تشکیل می دهیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه ظرفیت یک نمایشگاه بین المللی را دارد و مسئولین خراسان نه تنها باید استان­های دیگر را مدیریت کنند بلکه باید کشورهای مجاور وآسیای مرکزی نیز باید توسط نبوغ خراسانی مدیریت شود.

نمايشگاه صنايع دستي با حضور هنرمندان اين حوزه از سراسر کشور 29 مرداد در نمايشگاه بين المللي مشهد آغاز به کار کرد و عصر یکشنبه با حضور معاون صنایع دستی به کار خود خاتمه داد.

 

admin بازدید : 86 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

فروشگاه بزرگ اصل کالا عرضه کننده محصولات قند کله یزد ، شیرینجات یزدی ، حلوا ، ارده ، روغن کنجد ، حاجی بادام صنعتی ،زیلو و گلیم می باشد.

فروشگاه بزرگ اصل کالا

راه های تماس:

تلفن : 03532239449

همراه: 09379309640

(تماس در ساعات اداري)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 15,814
  • بازدید کلی : 126,389