loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
ali بازدید : 52 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

مقام نخست فیلم هجرت

ریدلی اسکات با «هجرت» صدرنشین شد

«Exodus: Gods and Kings: هجرت: خدایان و پادشاهان» در هفته اول اکران با ۲۴.۵ میلیون دلار به راحتی در مکان اول جدول باکس آفیس قرار گرفت. 

 

هر چند که انتظار صدرنشینی «هجرت» در هفته اول اکران از سوی بسیاری قابل پیش بینی بود اما فروش اولیه این فیلم نسبت به بودجه عظیم ساختش هیچ محسوب می شود. 

 

اگرچه که ماه دسامبر به کسادی سینماها معروف است اما «هجرت» که ۱۴۰ میلیون دلار هزینه ساخت اش بوده است، راهی طولانی برای فروش بهتر دارد. در این ماه فیلم های هیجان انگیز و محبوب دیگری چون «هابیت: نبرد پنچ سپاه»، موزیکال خانوادگی «آنی»، «در جنگل» محصول دیزنی و «شب در موزه: راز مقبره» نیز به اکران در می آیند که ممکن است فیلم «هجرت» نتواند آنچنان که ازش انتظار می رفت، فروش خیره کننده ای ارائه دهد.

 

«هجرت» از سوی منتقدین، نقدهای قوی دریافت نکرد و بیشتر نقدها متوجه بازیگران آن مخصوصا بازیگران مرد این فیلم می رفت. 

 

این فیلم در کشورهای دیگر نیز به اکران درآمد و ۴۳.۳ میلیون دلار بدست آورد. 

 

 

 

کارگردانی «هجرت: خدایان و پادشاهان» را ریدلی اسکات برعهده داشت.

 

بازیگران اصلی این فیلم را کریستن بل، جوئل ادگارتون، بن کینگزلی، جان تورتورو، آرون پل، گلشیفته فراهانی، سیگورنی ویوور، ماریا والورد، هیام عباس و تارا فیتزجرالد تشکیل داده اند.

 

داستان فیلم نیز قیام موسی (ع) را علیه فرعون مصر نشان می دهد. او با۶۰۰۰۰ برده از دست فرعون فرار کرده و از مصر خارج می شوند و…..

 

مکان دوم جدول باکس آفیس این هفته به فیلم «بازی های گرسنگی: ماکینگ جی ۱» اختصاص دارد که موفق شد در هفته چهارم ۱۳.۲ میلیون دلار بفروشد.

 

این فیلم در مجموع فروش آمریکای شمالی ۲۷۷.۴ کسب کرد و در سطح جهانی ۶۱۱.۴ میلیون دلار. این فروش ها پیروزی دیگری برای کمپانی لاینزگیت به شمار می رود چرا که با گذشت فروش این فیلم از مرز ۱ میلیارد دلار، «بازی های گرسنگی: ماگینگ جی۱» سومین فیلم پرفروش این کمپانی در سال ۲۰۱۴ به شمار آمد.

 

انیمیشن «پنگوئن های ماداگاسکار» این هفته توانست بر فیلم تازه اکران شده «پنج تای برتر» پیروز شود و در مکان سوم  جدول بنشیند. 

 

این انیمیشن این هفته با فروش ۷.۳ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۵۸.۸ میلیون دلار رساند.

 

کمدی جدید «Top Five: پنج تای برتر» ساخته کریس راک، در شروع اکران با کسب ۷.۲ میلیون دلار مکان چهارم جدول را از آن خود کرد. این فیلم که محصول پارامونت است تنها در ۹۷۹ سالن سینما به اکران درآمده که قرار است تا اول ژانویه تعداد سینماهای نمایش دهنده آن به ۲۰۰۰ برسد.

 

این فیلم کمدی، نقدهای بسیار قوی از سوی منتقدین دریافت کرده است که همین امر باعث گسترش اکران این فیلم در روزهای آتی شد.

 

داستان «پنج تای برتر» یک بازیگر جدی را نشان می دهد که نامزد او که یک ستاره ریالیتی است، مراسم عروسیشان را به روی آنتن شبکه ها می آورد و در برنامه خود پخش می کند….

 

بازیگران این فیلم شامل کریس راک، روساریو داوسون، گابریل یونین، رومانی مالکو، هایلی ماری نورمن و کارلی رید می شود.

 

انیمیشن «قهرمان بزرگ ۶» با فروش ۶.۵ میلیون دلار در مکان پنجم جدول قرار گرفت. مجموع فروش خانه این انیمیشن ۱۸۵.۳ میلیون دلار است. 

 

در سطح بین المللی نیز این انیمیشن توانست ۲۵۳.۵ میلیون دلار کسب کند.

 

در بخش اکران محدود این هفته، فیلم «Inherent Vice: گناه ذاتی» ساخته پال توماس اندرسون و بازی خواکین فونیکس در پنج سالن به اکران درآمد و موفق شد ۳۳۰۰۰۰ هزار دلار بفروشد.

 

همچنین فیلم «Imitation Game: بازی بدلی» با بازی بنیدکت کامبربتچ که سومین هفته اکران محدودش را می گذراند، موفق به کسب ۸۷۵۰۰۰ هزار دلار دیگر شد تا مجموع فروشش را به ۲ میلیون دلار برساند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 16,016
  • بازدید کلی : 126,591