loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
amir بازدید : 51 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

معاون صنایع‌دستی کشور گفت: 500 میلیارد ریال گردش مالی از سوغات زیارتی در شهر مشهد داریم و طی تحقیقات ما مشخص شد از این مبلغ کمتر از 5 درصد سهم صنایع دستی بوده و این برای جامعه صنایع دستی خسران است.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی؛ در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی که درسالن همایشات نمایشگاه بین المللی مشهد ساعت ۱۶دیروز مورخ ۱شهریور ماه سال جاری برگزار شد، بهمن نامور مطلق، معاون صنایع‌دستی کشور بیان کرد: بسیار ناگوار است که اکثر سوغات شهر مشهد ماشینی هستند و به دست کسانی خلق می شوند که مسلمان نیستند و مردم مسلمان ما آنها را می خرند و این اجحاف در حق هنرمندان خراسانی ما است که سود سوغات را کشورهای دیگر از جمله چین، هند، ترکیه و پاکستان و… ببرند و به غیر از آنان این ظلمی نیز در حق زائرین است که سوغاتی به عنوان تبرک از مشهد مقدس می گیرند که ساخته دست مسلمان نیست، لذا اگر از ۵۰۰میلیارد تومان تنها بتوانیم ۱۰درصد آن را در یک پروسه سه ساله از آن هنرمندان خود کنیم نه تنها قدم بزرگی است بلکه به نوعی عبادت است.

وی ادامه داد: مدیران استانی وظیفه بزرگی بر عهده دارند که بازار را پالایش کنند و عرصه را برای ارائه صنایع دستی فراهم کنند و میدان داری اصلی را به هنرمندان مسلمان بسپارند و با این کار نه تنها وضع اقتصادی قشری از هنرمندان که در محرومیت به سر می برند بهتر خواهد شد، بلکه زائرین نیز نه فقط کالا بلکه معنویت را به سوغات می برند.

نامور مطلق از اعزام گروه تحقیقاتی به مناطق مختلف جهت ارزیابی وضعیت موجود در صنایع دستی خبر داد و افزود: تحقیقات برای بهبود وضعیت صنایع دستی در مرحله پالایش است تا با تدوین طرحی جامعه در اختیار دکتر سلطانی فر قرار گیرد و در صورت لزوم به هیات دولت فرستاده شود.

وی اظهار کرد: ما سال اول دولت را سال تثبیت نامگذاری کردیم یعنی وضعیت صنایع دستی آنقدر وخیم بود و بسیاری از کارگاهها در حال فروپاشی بود که ما تمام تلاشان در طول یک ساله تثبیت اوضاع بود، البته ما کار بزرگی برای هنرمندان نکردیم و بعد از ده سال تسهیلات اندکی را در اختیارشان قرار دادیم و سعی کردیم با روحیه دهی به آنها و کمک خودشان موقعیتشان را تثبیت کنیم و از فروپاشی صنایع دستی جلوگیری کنیم چنانچه در برخی کشورهای دیگر به علت عدم توجه این صنعت کاملا از بین رفته است.

وی اضافه کرد: در قدم دوم در سال آینده شعار ما توسعه مخصوصا در حوزه بازرگانی است چون اگر فروش داشته باشیم به اصطلاح تولید هم خواهیم پرداخت و مهمترین بخش بازرگانی در استان خراسان رضوی انجام می شود.

معاون صنایع‌دستی کشور اذعان نمود: استان خراسان بضاعت های فراوانی دارد مهمترین آن خود مردم هستند و با توجه به اینکه خراسان یک برند و اسطوره است و ظرفیت های فراوانی دارد، لازم است چندین کارگاه و کارخانه در استان خراسان برای بازار سوغات های زیارتی به وجود اید.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر روستاها مشکل آب و خشکسالی دارند و در نهایت روستاییان به شهرها مهاجرت میکنند لذا از حالا باید فکری درست برای اینده آنان بکنیم و برایشان صنایع جایگزین قرار دهیم تا وضعیت آب مشخص شود و مهمترین صنایع جایگزین برایشان می تواند صنایع دستی باشد چون زود بازده و آشنا است.

بهمن نامور مطلق تصریح کرد: باید گفتمان سازی کرد و ارتباط بین وزارت خانه ها و سازمانها از قبیل ارشاد، استانداری، فرمانداری و… لازم است چون ما نیاز به همدلی و همفکری داریم و خوشبختانه یکی از خصیصه های دولت فعلی همدلی و همگرایی است و شاید کمتر دولتی بین دستگاههایش تا این حد همدلی بوده لذا از این موقعیت باید استفاده شود.

وی بیان کرد: ما نمایشگاه های تابستانی و مخصوص عید نوروز داریم که امسال به خاطر ماه مبارک رمضان در این ماه برگزار شد و به تاخیر افتاد و قرار است ۸نمایشگاه سراسری در کل کشور داشته باشیم که با نیت متبرک شدن ، نمایشگاه ابتدا در مشهد برگزار شد و برگزاری این نمایشگاه ها از برنامه های جدی ماست تا به نقطه فروش دائمی برسیم و در واقع به یک بازار برای صنایع دستی برسیم لذا تا ایجاد موقعیت مطلوب نمایشگاه تشکیل می دهیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه ظرفیت یک نمایشگاه بین المللی را دارد و مسئولین خراسان نه تنها باید استان­های دیگر را مدیریت کنند بلکه باید کشورهای مجاور وآسیای مرکزی نیز باید توسط نبوغ خراسانی مدیریت شود.

نمايشگاه صنايع دستي با حضور هنرمندان اين حوزه از سراسر کشور 29 مرداد در نمايشگاه بين المللي مشهد آغاز به کار کرد و عصر یکشنبه با حضور معاون صنایع دستی به کار خود خاتمه داد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 179
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 16,234
  • بازدید کلی : 126,809