loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
ali بازدید : 76 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

بیوگرافی کامل عبدالحسین مختاباد

سید عبدالحسین مختاباد یكم فروردین ماه 1345 در روستای امره از توابع شهر ساری متولد شد.

پدر بزرگ پدری‎اش نی‎نواز قهاری بود و پدرش نیز صدایی حماسی داشت. وی ازكودكی و در دبستان به خواندن تصنیفهای موسیقی ایرانی علاقه مند شد.

 

دوران دبستان و راهنمایی و دبیرستان را در شهر ساری گذراند وهمزمان به تعزیه خوانی در گروههای تعزیه محله اش هم پرداخت.

 

از سال‎های اولیه انقلاب با شنیدن آلبوم‌های گروه چاووش و صدای محمد رضا شجریان به موسیقی سنتی علاقه مند شد و تمرین و ردیف خوانی را با سرمشق قرار دادن كارهای شجریان پی گرفت.

 

سال 1363 با قبولی در رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران به این شهر آمد و از همان زمان به كلاس درس استاد كریم صالح عظیمی در رادیو رفت و آموزش ردیف آوازی را نزد ایشان تا سال 70 ادامه داد.

 

مختاباد از یك سال بعد به واحد موسیقی حوزه هنری پیوست و همراه حسام‌الدین سراج و محسن نفر در شكل دهی به این بخش نقشی جدی ایفا كرد.

 

آشنایی و نواختن سازهای سنتور و سه تار از دیگر تلاش‎های مختاباد در موسیقی سنتی بود.

 

اجرای كنسرت های متعدد در تالارهای اندیشه و وحدت با گروه صبا به سرپرستی مرحوم استاد حسین فرهاد پور نخستین تحركات صحنه‌ای مختاباد بود.

 

اواسط سال هفتاد وی نخستین آلبوم خود باعنوان تمنای وصال را به بازار موسیقی عرضه كرد. در این آلبوم كه با آهنگسازی زنده یاد حسین فرهاد پور ضبط شده بود، مختاباد تمامی  ملودی‌های تصانیف را خود پرداخت كرد.

 

بعد از این آلبوم وی به عنوان یكی از خوانندگان خوش آتیه موسیقی ایرانی مطرح شدو با آلبوم بوی گل به آهنگسازی فریدون شهبازیان و آلبوم شكوه با آهنگسازی مهیار فیروز بخت جلوه های دیگری از موفقیت های خود را به تماشا نهاد.

 

مختاباد در فاصله سال‌های 72 تا 88 بیش از 20 آلبوم موسیقی راخواند وآهنگسازی كرد و دراین مدت هم نزد محسن الهامیان، كامبیز روشن روان و برخی دیگر از اساتیدموسیقی با علومی چون سلفژ، هارمونی و آهنگسازی آشنا شد.

 

در میانه‌های سال 78 مختاباد برای ادامه تحصیل به كانادا رفت و پس از اقامت دوساله در این كشور به دانشگاه گلد اسمیت انگلیس آمد و زیر نظر جان بیلی، موسیقی‌دان شهیر انگلیسی، و پرفسور استانلی گلاسر دوره‌های فوق لیسانس و دكتری خود را در رشته آهنگسازی و اجرا گذراند.

 

مختاباد دكتری خود را در سال 1387 در انگلیس بپایان و همزمان كار عملی خود باعنوان "سمفونی صبا" ارائه داد.

 

در این فاصله وی با گروههای باربد به سرپرستی محمد ساعد كنسرت های متعددی را اجرا كرد كه یكی از این آثار اجرای تصنیفی با فرمی نو روی شعر معروف استاد محمد رضا شفیعی كدكنی( هزاره دوم آهوی كوهی) بود كه همین تصنیف با اركستر ملی به رهبری فرهاد فخر الدینی در تالار وحدت و باصدای مختاباد اجرا شد.

 

آلبوم بهشت من كه حاصل همكاری وی را سامان احتشامی ( نوازنده پیانو وآهگساز) است از جمله دیگر كارهای وی در زمینه موسیقی است. آخرین آلبوم مختاباد، ماه مجلس است كه اخیرا به بازار موسیقی عرضه شده است.

 

وی همچنین ریاست نخستین نمایشگاه موسیقی و‌آثار شنیداری تهران را بر عهده داشت كه سال گذشته به عنوان مهمترین رخداد موسیقی سال انتخاب شد

 

مختاباد هم اینك در دانشكده صدا و سیما و دانشگاه تهران در رشته موسیقی تدریس می‎كند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 458
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 16,144
  • بازدید کلی : 126,719