loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
ali بازدید : 66 شنبه 22 آذر 1393 نظرات (0)

سخنان بابک جهانبخش در مورد آلبومش

هدفم تولید یک آلبوم بازاری نبود/ می خواستم یک اثر ماندگار به جای بگذارم

۱۹ آذر ماه نشست خبری آلبوم «مدار بی قراری» بابک جهانبخش در سالن vip برج میلاد تهران برگزار شد.

بعد از سلام و خوش آمد گویی محمد رضا خانزاده و بابک جهانبخش، سوالات خبرنگاران درباره این آلبوم آغاز شد.

 

-در این آلبوم تقریبا اکثر ملودی ها ساخته خود شماست و این روند ملودی سازی شما در بیشتر قطعاتتان تکرار شده است. فکر نمی کنید ممکن است به تکرار برسید؟

بابک جهانبخش: از همان ابتدا شنیده ام که خیلی ها این را گفتند. من بعد از آلبوم «احساس» این را بیشتر شنیدم که به تکرار رسیده اید. اما نگاه من جور دیگری است که به نوعی امضا من در ملودی است و احساس می کنم در این سبک بهتر هستم. هر وقت ملودی جدیدی را ارائه دادم مخاطب قبول نکرده است و گفتند از تو بعید است. من مثل شما فکر نمی کنم. با آهنگسازان دیگر هم کار کرده ام اما شاید آن آهنگسازان توقع من را برآورده نکرده اند و رضایت نداشتم یا ملودی که ساختند دقیقا مثل ملودی های خودم بوده برای همین استفاده نکرده ام. این نوع ملودی امضای من است.

رضا تاجبخش: در دنیای امروز نباید به تشابه ملودی نگاه کنید.آهنگ را باید یک پکیج در نظر گرف. چه ترانه، چه ملودی، چه تنظیم و چه میکس و مستر. اگر ۲ قطعه نمره قبولی بگیرد برای یک آلبوم کافی است. به نظر من بابک مسیر خوبی را پیش گرفته است و نباید آن را عوض کند. چون دیگر خودش نیست. وقتی استقبال از کارش شد باید روی خط اصلی اش بماند.

 

- به عنوان آهنگساز افتادن به تکرار را چگونه می دانید؟

جهانبخش: موسیقی پاپ سبک تعریف نشده است. من احساس می کنم باور شنونده نسبت به من بوده است. نگاه آلبوم بسیار فرق داشت. من اصراری برای جمع آوری آلبوم نداشتم. خیلی از این قطعات موفق بودند و من می توانستم محطاطانه عمل کنم. من نگاهم یک ماندگاری داشت. تعداد آهنگ هایی که با این سبک و سیاق ساخته شد، بیشتر است سبک های هاوس و ترنس بود. من مدعی هستم که در کارنامه کاریم از کسی تقلید نکرده ام و به این موضوع افتخار می کنم. جز معدود خواننده هایی هستم که هر سال آلبومی را منتشر کردم. این سبک من است و برای مخاطبم هم شیرین است. من نخواستم همه قطعاتم هیت باشد. سطح توقعم بالا رفته است و من از این مجموعه راضی هستم.

 

- چرا بیشتر تنظیم های شما پیرو سبک ترکی- استانبولی است؟

جهانبخش:  این علاقه من است و تنظیم کننده ها بخاطر من این کار را انجام می دهند. ملودی های من این آدرس را به تنظیم کننده هایم می دهد. موفق ترین قطعه من در این آلبوم«حواست نیست» بود که از همه هم ترکی تر بود و مسعود همایونی به زیبایی این را تنظیم کرده است.

ممکن است بگویند که من تکرار می کنم. اما تکرار خودم هستم نه کس دیگر. موسیقی ترکی را هم کاور نمی کنم بلکه می سازم. من در اکثر سبک ها هم قطعه ای را منتشر کرده ام.

 

- شما به این نکته تاکید دارید که یک سبک خاصی دارید. می شود صریح تر سبکتان را تعریف کنید.

جهانبخش: تعریف مشخص پاپ است. مخاطب از ما می خواهد و ما آن کار را انجام می دهیم. مخاطب به من نشان می دهد که در چه ریتمی بهتر هستیم . بعضی صدا ها القا می کنند که چه سبکی بخوانیم. مثلا علیرضا عصار باید حماسی بخواند.

بعد از آلبوم «زندگی من» ترانه گفتن را شروع کردم و در آن آلبوم تنظیم و آهنگسازی هم داشتم. در آن آلبوم قطعه «دوست دارم» را داشتم. وقتی برای قطعات من اتفاقات خوب می افتد یعنی مسیر درستی را پی گرفته ام.

 

- طرفداران از شما قطعات هیت را می خواهند اما این اتفاق خیلی دیر به دیر می افتد. دلیلش چیست؟

جهانبخش: قطعه هیت یک اتفاق است.

ریاحی پور: تعهد یک خواننده به طرفدار است نه به تمام مردم. موسیقی مخاطب محور است و اگر به همه مردم بخواهیم اهمیت بدهیم باید در سالن های خیلی بزرگتر کنسرت برگزار کنیم.

جهانبخش: هدف من از تولید این آلبوم بازاری بودن نبود و فقط خواستم یک اثر ماندگار به جای بگذارم.

 

- شما تیتراژ خیلی کم می خوانید، دلیلش چیست؟

جهانبخش: تیتراژ دلی خوب یا بد بودن خواننده نیست. یک کار سفارشی است. خیلی ها را خودم رد می کنم. تیتراژ باید موضوع داشته باشد و به خود من نزدیک باشد.

 

- چه بخواهید بپذیرید و چه نخواهید بپذیرید موسیقی پاپ نزول کرده است و شما هم در این دسته قرار گرفته اید. مردم ارزیاب های خوبی نیستند. دیدگاه ها متفاوت است. باید به یک جمع بندی برسید و برای همه کار کنید. به این نکته مهم هم دوست دارم جواب بدید که ماندگاری شما تا کی هست چون خیلی از اساتید موسیقی پاپ الان دیگر نشانی از آن ها نیست؟

جهانبخش: موسیقی پاپ نگاه مردم است و مردم هم منتقد نیستند. من اگر نتوانم مخاطبم را راضی کنم نمی توانم فعالیتم را ادامه بدهم. ما برای مردم کار می کنیم و این از همه چیز مهم تر است حتی اگر سلیقه ای عمل کنند.

به طور حتم وقتی هنرمندان بزرگی چون فریدون شهبازیان و امثال او در عرصه موسیقی پاپ فعالیت می‌کردند این همه اثر تولید نمی‌شد. امروز متفاوت بودن بسیار سخت است. من به دنبال تفاوتی که منتقدان و اهالی رسانه دنبال آن هستند نیستم گرچه باید ساختارشکن بود اما باید به موضوع تلفیق‌ها و اینکه وارد کردن بخشی از این عناصر به موسیقی ممکن است اثر را بی‌هویت کند توجه کرد.

ما باید بدانیم که فضای شنیداری مردم تا قبل از نسل ما بسیار متفاوت بوده است. ما در آن دوران ترانه‌های سیاهی داشتیم که هیچ‌کدام از آنها را هم‌اکنون نمی‌توان شنید چیزی که هم‌اکنون من در موسیقی می‌سازم به فضای جامعه من و تاثیر من از آن بازمی‌گردد به طور حتم اگر در جامعه خودم محبت موج بزند کارهای من هم محبت‌آمیز خواهد بود و اگر منفی باشد منفی نگاه کردن هم در کارهای من وجود خواهد داشت. مطمئن باشید هر چیز خوب و بدی که در موسیقی ما می‌بینید به فضای بین ما ارتباط دارد.

مشکلی که آهنگسازان پیشکسوت ما دارند این است که نتوانستند خود را به روز کنند این در حالی است که فضای موسیقی پاپ ما به قدری وارد عرصه‌های نو و جدیدی شده که باید خود را با آن به روز کنیم.

مسعود همایونی: بحث کارشناسی در تمام جامعه حاکم است. همان طور که در موسیقی ضعف داریم در مطبوعاتم ضعف داریم و همه این ها بخاطر محدودیت های ما است. موسیقی چارچوب درستی ندارد. موسیقی دوره های مختلف را نباید با هم مقایسه کرد.

 

- کنسرت بعدی این آلبوم چه زمانی است. وضعیت کنسرت ها را چگونه پیش بینی می کنید.

 

محمدرضا خانزاده: خبرنگار ها هم جزیی از گروه ما هستند و باید با ما همکاری داشته باشند. کسی به طور رسمی اعلام نکرده است که  کنسرت ها لغو شده اند. نباید به شایعات توجه کرد. مسئولین می خواهند در فضای آرام بررسی کنند. می خواهند قوانینی بگذارند و ما به این تصمیم احترام می گذاریم.

تور شهرستان های آقای جهانبخش مجوز هایش را گرفته است و در خیلی از شهرستان ها اجرا داریم اما در تهران هنوز مشخص نیست.

 

- استفاده از یک ترانه سرا در این آلبوم از پیش تعیین شده و با برنامه ریزی قبلی است و یا اتفاقی بوده است؟

جهانبخش:  ما می خواستیم به یک دستی در کلام برسیم. علت خاصی نداشت و یک اتفاق بود و در زمان کوتاه این اتفاق افتاد.

 

- این آلبوم نوازنده محور است و از سمپل کمتر استفاده شده. از نظر نوازندگان کار با بابک جهانبخش چگونه است.

ریاحی پور: من به عنوان نوازنده سعی کردم همیشه تجربه کسب کنم. ایده آل همه این است که در یک ارکستر بین المللی ساز بزنند. اما در گروه بابک جهانبخش همه چیز خوب است. چون موسیقی خوبی است و مخاطبان خوبی دارد و یک پکیج عالی است. ۱۰۰% مخاطب عام داشتن یک اتفاق خوب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 16,274
  • بازدید کلی : 126,849