loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
ali بازدید : 51 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

گریم جدید اکبر عبدی در نقش پدربزرگ امین حیایی

مجید جوانمرد کارگردان قدیمی سینمای ایران آخرین روزهای فیلمبرداری اثری به نام «آدم باش» را پشت سر

می‌گذارد. فیلمی که اکبر عبدی با گریمی ویژه در آن جلوی دوربین رفته و نقش پدربزرگ امین حیایی را ایفا می کند.

خودش درباره درونمایه کار گفت: در این فیلم هم به مانند اغلب کارهایم نگاهم به گیشه است. از همان ابتدای نگارش فیلمنامه این نگاه را داشتم اثری بسازم که پرمخاطب باشد.

 

او مولفه هایی که خلاف واقعیت باشند نیست. اگر بخواهم مثال بزنم فضای "آدم باش" به شدت شبیه است به سری "پلنگ صورتی" که یک جور طنز فانتزی دارد. این نوع طنزها در زندگی واقعی اتفاق نمی افتد اما الهام گرفته از زندگی واقعی هستند.

 

جوانمرد درباره همکاری با بازیگران این کار و از جمله چهره هایی چون اکبر عبدی و امین حیایی اظهار داشت: به شدت از عبدی راضی بودم. او گریمی متفاوت در این کار دارد که او را لااقل 50 سال پیرتر کرده؛ جالبتر اینکه عبدی در فیلم نقش پدربزرگ امین حیایی را بازی می کند.

 

گریم جدید اکبر عبدی در نقش پدربزرگ امین حیایی 

 

این کارگردان درباره کیفیت حضور عبدی در "آدم باش" گفت: عبدی در یک ربع ابتدایی اثر به طور مداوم در فیلم هست اما بعدش به دلیل اینکه کاراکترش فوت میکند او را در زمان حال نمی بینیم و از طریق یک سری فلاش بک با عبدی روبروییم.

 

جوانمرد که سابقه ساخت آثاری چون "شکار"، "دستمزد" و "تیغ افتاب" را در کارنامه دارد با بیان اینکه وقفه چند ساله اش در کارگردانی باعث شده که از اوضاع دستمزدهای روز سینما آگاهی نداشته باشد گفت: راستش را بخواهید در این چند سالی که نبودم واقعا شرایط عوض شده؛ دستمزدها به شدت رشد کرده و برای همین دیگر نمی‌شود به راحتی هر بازیگری را وارد کار کرد.

 

او ادامه داد: چهره هایی چون عبدی و حیایی نیز با تمام احترامی که برایم قائل بودند اما باز هم دستمزد عرف‌شان را خواستار بودند که ما نیز سعی کردیم آن را برآورده کنیم.

 

مجید جوانمرد با بیان اینکه "آدم باش" را در بخش خصوصی تولید کرده گفت: تولید در بخش خصوصی این ویژگی را دارد که به طور مستقیم در تماس با مخاطب قرار بگیری و کیفیت کارت را توسط مخاطبان بسنجی. از این رو حتما باید در زمان مناسبی فیلم ام را روی پرده بفرستم. این را هم بگویم که به فیلمسازی برای بخش دولتی اعتقاد ندارم چون فکر می‌کنم فیلمسازی برای بخش دولتی به سمت سفارشی سازی می رود.

 

جوانمرد در پایان گفت: فیلمبرداری نهایتا تا 20 آذرماه به اتمام می‌رسد و از آنجا که مونتاژ همزمان انجام میدهیم حتما به جشنواره می رسیم. رونمایی اثرم در جشنواره فیلم فجر صورت خواهد گرفت چون دلم میخواهد مخاطبان جشنواره درباره "آدم باش" نظرات‌شان را به صراحت بیان کنند.

 

داستان فیلم «آدم باش» حال و هوایی طنز دارد و داستان مردی را روایت می کند که در برقراری ارتباط با آدم ها دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها دور از ایران زندگی کرده و حالا که بازگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد.

 

اکبر عبدی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، مرتضی ضرابی، شراره رنجبر، غزل عبدی، عباس محبوب، فاطمه شکری، مختار سائقی، احسان حسن پور، روزبه معینی، داریوش رضایی، سیامک اشعریون، امیر زمانی، صابر گراوند، ناهید زند، بهمن عقل زار، اشکان علیوند و حسن رضایی از بازیگران این فیلم هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 16,073
  • بازدید کلی : 126,648