loading...
مه تیزر
طراحی سایت
در حالی که فضای اینترنت ایران امروز 40 میلیون کاربر فعال داشته باشد،اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار شما غیر قابل انکار خواهد بود.

با داشتن یک سایت حرفه ای مخاطب و مشتری شما می تواند در هر ساعتی از شبانه روز بدون داشتن مزاحمتی برای شما با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

یک سایت حرفه ای و کاربر پسند می تواند کاتالوگی برای تبلیغات بیشتر و هویت پسندیده تر برای تجارت شما باشد.

داشتن یک وب سایت پر بازدید قادر است هزینه های متعدد شما در فضای مجازی،مجلات مختلف و ... را کاهش دهد و شما را از سر درگمی در میان شیوه های مختلف تبلیغات نجات دهد.

به طور کلی سایت ها را می توان به دسته های شرکتی،تجاری،شخصی،آگهی،دانلود،خبری،پرتال و فروشگاهی تقسیم کرد.


پکیج های طراحی سایت TNT به سه دسته تقسیم می شود:

جهت مشاوره و یا سفارش تماس حاصل فرمایید
021-77594577
021-77594288
09125863719
برخی از نمونه کار های ما در پایین آمده است.
ali بازدید : 45 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

 

نمایش «کابوس ها و خون» در فرهنگسرای شفق بر روی صحنه می‌رود.

نمایش «کابوس ها و خون» به کارگردانی مهدی اسماعیلی در فرهنگسرای شفق به صحنه می‌رود. این نمایش کاری از گروه ارمغان است که در آن نگاهی متفاوت به زندگی امام حسین ع می‌شود.

 

در بخشی از این نمایش آمده است: «ما یکی از کدامشان ایم؟ از آن دسته که گریخته اند و فی الحال، شرمسار، به جای انگشت حسرت خاک بیابان به دندان کشیده اند؟ یا از آنها که همچنان بی شرمانه، دنباله ابلیس گرفته اند و عمل دوزخیشان را بر یقینی به بلندای جنت برتری داده اند؟ یا آنها که خیر و شر دیده اند و دلاوری کرده اند و وجدان خفته اشان را نه به دنیا و دنیا پرستی، بلکه به خیر و نیکی رهنمون شده اند؟؟!! اینک سالیان متمادی از آن واقعه عجیب و هولناک می‌گذرد اما هنوز تو و من بر سر این سه راه ایستاده ایم و فریادی غریب فرا می خواندمان.»

 

علیرضا پاکزاد، محمد پاکدل و روزبه اختری بازیگران این نمایش هستند. همچنین حسین مهکام به عنوان نویسنده، داود اسداللهی طراح حرکات فرم، سمیه یعقوبی طراح صحنه و لباس، دانیال چاووشی منشی صحنه، حسام حیدری طراح گریم، محمد پیروزی مرام طراح پوستر و بروشور، حسین کمندلو تبلیغات، محمود دشتی روابط عمومی، سید علیرضا موسوی کیانی طراحی و اجرای نور، مرجان رخشانی‌فر عکاس و یاسین مقدس نژاد تیزر دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

 

نمایش «کابوس‌ها و خون» به کارگردانی مهدی اسماعیلی از ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه ساعت ۱۹:۱۵ در فرهنگسرای شفق به صحنه می‌رود.

 

واقعه کربلا در فرهنگ‏سرای هنگام روایت می‏‌شود

 

فرهنگ­سرای هنگام به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در دهه دوم محرم، «مراسم تعزیه ‏خوانی» برگزار می­ کند.

 

مراسم «تعزیه‏ خوانی» از ۱۴ آبان ماه به مدت ۱۰ روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برگزار می­شود. در این مراسم گروه تعزیه ‏خوانی دماوند با اجرای مراسم آیینی و نمایشی به روایت واقعه کربلا، شهادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت علی اکبر (ع) ، مسلم، دو طفلان مسلم، حر و … می‏‌پردازند.

 

هدف از اجرای این برنامه افزایش شناخت و معرفت دینی شهروندان و ترویج و احیا آیین‏‌ها و مناسک مذهبی است.

 

علاقمندان برای حضور در این برنامه می ‏توانند به نشانی میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگ‏‏سرای هنگام مراجعه کنند.

 

سالن حافظ میزبان «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» می‌شود

 

نمایش «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از هجده آبان در تالار حافظ به صحنه می رود.

 

این نمایش که در کلیت و ماهیت همان اجرای سال ۸۷ است، درشکل اجرایی فضای کلاژگونه ای دارد که متشکل از سبک مینی مال و رئالیست جادویی است و شعر نقش مهمی در این فضا سازی ایفا می کند.

 

«وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» باز تولید دوباره ابراهیم پشت کوهی از نمایشی است که با همین نام معروف به «دو پای آویزان» در سال ۸۷ اجرا کرد و اثر برگزیده جشنواره هجدهم تئاتر فجر شد.

 

شهروز دل افکار، عصمت رضاپور، الهام اسکندری، تینو صالحی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، نادر فلاح، هادی اسکندری، علی جوادی نیا، اسماعیل مرادی بازیگران این نمایش هستند.

 

بهرنگ عباسپور به عنوان آهنگساز، الهام شعبانی طراح لباس، عسل امین و سیما کهنمویی دستیاران کارگردان، علی جوادی نیا مدیر صحنه، مهدی آشنا و احسان کار عکاسان، فروغ سجادی مدیر روابط عمومی، روح الله زندی فر مشاور امور رسانه ای و امیر قالیچی تبلیغات مجازی دیگر عوامل این اجرا هستند.

 

اجرای نمایش «ملودی آن شب بارانی » در تالار محراب

 

نمایش «ملودی آن شب بارانی» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه آقایی نریمانی ازتاریخ ۱۸ آبان ماه در سالن کوچک محراب روی صحنه می رود.

 

نمایش «ملودی شب بارانی» یک ملودرام تلخ عاشقانه است که تضاد بین عشق و تکنولوژی را نمایش می دهد. آدم‌هایی که بهانه می‌خواهند با هم ارتباط درون

گرا داشته باشند، اما نمی‌توانند.

 

دیگر عوامل گروه عبارتند از: علی حسینی دراماتورژ، عمادالدین محبی: منشی صحنه و برنامه ریز، سمیه پسندیده خواه طراح لباس، شهرام خان پور طراح نور، حسام الدین صالح بیگ طراح پوستر و بروشور، پدرام راجی طراحی صدا، یلدا ابراهیمی عکاس، پاکان ترانه و آهنگ، اشکان آزاد تنظیم، امید قدسی ویولون، مهدی دربانی مسئول هماهنگی و تولید، علی سلیمان ساخت تیزر، علیرضا و فرید حسینی روابط عمومی و میر نادر مظلومی، مهدی رحیمی سده، ثمره امین پور، سعیده خوش نژاد بازیگران.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 691
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 514
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 814
  • بازدید سال : 16,500
  • بازدید کلی : 127,075